blauwe benen?

ik heb erg lelijke benen en ben er erg onzeker over s:
ze worden blauw als ik koud heb en aangezien ik bijna altijd koude benen heb…Zelfs vandaag met dit warme weer had ik blauwe koude benen -.-’,weet iemand wat ik hieraan kan doen?
ik heb het op mijn voeten en handen ook maar niet zo hard

gebruik bruiningscreme, of van die bodylotion van niveau of zo waarmee je wat bruiner word :stuck_out_tongue:
je kan ook naar de huisarts gaan. een vriendin van mij had ook altijd blauwe en koude handen en toen kreeg ze daar medicijnen voor en toen was het een stuk minder :slightly_smiling_face:

Blauw benen? Klinkt best irritant!
Ik zou er even mee naar de dokter gaan!

suc6

bruiningscreme werkt spijtig genoeg niet,heb het al getest :grin:

Blauwe benen?
Ik zou naar de doktor gaan

het is niet knalblauw :smurf:
maar meer van die ‘bloemetjes’ zoals ze in belgië zeggen.

dat is gewoon je ‘soort’ huid :]
ik heb ook wel eens bloemetjes op mijn bovenbenen, maar niet zo heel erg, vooral in de winter als ik van buiten naar binnen (koud naar warm) ga :]
valt niet veel aan te doen denk ik…

geen idee of het werkt maar ik heb nu van l’oreal sublime bronze een one day gel voor m’n benen te bruinen. die maakt ook m’n huid wat egaler eigenlijk (ik gebruik hem ook in m’n gezicht). het is een soort foundation voor je benen zeg maar… maar ik weet niet dat hij genoeg dekt om die “bloemetjes” te verbergen. (zoveel oneffenheden heb ik nu ook niet)

Dat heb ik ook! allemaal van die paars blauwe vlekken.
gelukkig heb ik nooit een korte broek ofzo aan dus niemand ziet het (:
Gewoon in de zon zitten en bruin worden zal helpen.

Kan me er niet echt wat bij voorstellen…
Maar upje voor jou :slightly_smiling_face:.

slechte doorbloeding waarschijnlijk…
massages kunnen goed helpen!
en als je te weinig weegt heb je dat ook vaak.

ja idd ik dacht ook meteen aan slechte doorbloeding.
en idd massages helpen daar wel tegen, en extra oefeningen doen. Dat stimuleerd de doorbloeding. Verder kun je er ben ik bang vrij weinig aan doen, ik heb het soms ook. Maar vooral in mijn vingers, die zijn altijd zo dood :pensive:

Slechte doorbloeding idd. masseren enz. eventueel warm wordende creme erop. die stimuleerd de doorbloeding ook. (niet te vaak doen, is ook weer niet goed) verder ook blijven bewegen, trap lopen enz. van beweging komt namelijk ook de doerbloeding weer op gang

Ik heb dat ook, alleen ik stoor me dr niet zo aan,
als er zon is ligt in met mn benen in de zon, hoe bruiner ze worden hoe minder t opvalt :slightly_smiling_face: