Blauw-wit geruit blousje

Helloooow Girls!

Ik heb een blauw-wit geruit blousje van de H&M, en ik weet niet waar ik dat mee kan combineren…
Ik wil dat het leuk word en niet saai zeg maar… Ik heb thuis blauwe, grijze, donkerblauwe, groene en een paarse broek, en waarschijnlijk nog een zwarte. En qua shirtjes/topjes eronder.

Ik hoop dat jullie wat leuke ideetjes hebben voor mij! :slightly_smiling_face:

Ik verplaats hem naar Mix & Match en heb je topictitel even veranderd voor de duidelijkheid :slightly_smiling_face:

Misschien moet je het eens proberen met een rokje.
Of, ik weet niet hoelang het hemd is maar wanneer deze over je billen valt, kan je het ongeknoopt dragen met een lang topje en bruine laarsjes.

Bruine laarsjes erbij is inderdaad erg leuk! En je kunt m een keer open dragen met een wit hemdje eronder. En op een blauw of beige/bruin 5euro rokje staat het ook erg leuk.

Mijn vriendin heeft hem ook, ze draagt hem vaak met een panty en een rokje van de h&m. Gewoon zo’n basic zwart rokje. Anders op een spijkerbroek. met een wit topje. En sleehakken. (:

Nou, doe 'm in je broek, leuke laarsjes, en dan een gevlochten riempje. Leuke armbandjes, en simpele oorbellen, en een leuk zwart shirtje eronder.

In een rokje met laarsjes
in een broek met dun riempje en gympen of laarsjes
over een jurkje en dan zo open met een panty en laarsjes
open over een wit of bruin shirtje

Er zijn zoveel mogelijkheden.

Ik heb ook een blauw-wit geruit blouseje en ik draag hem het liefst met mijn grijze skinny eronder, dat vind ik persoonlijk een mooie kleurencombinatie. :grin: