Blauw rokje h&m

Een paar dagen geleden had ik dit blauwe rokje van de h&m gekocht. Ik had toen nog niet nagedacht over hoe ik het zou combineren… Ik zou het het liefst stoer combineren (als dat kan.) Hij komt tot op mijn knieeën.
(ik draag geen pumps , dus dat kan ik er niet mee combineren)

http://i43.tinypic.com/o517bc.jpg

met ballarina’s en een topje ?

ik weet het niet zo goed eigenlijk :stuck_out_tongue:

misschien teenslippertjes .

maar dan echt voor de zomer :stuck_out_tongue:

Eehm,
misschien met een zwart/bruin shirtje ( t-shirtje)
En dan een panty of legging met allstars ofzo, dat maakt het al gauw wat stoerder vind ik xD

een vriendin van mij heeft die ook. Ik zou het met zwart en/of wit combineren. met een zwarte panty/legging eronder en zwarte platte laarzen of lage allstars als je stoer wilt. en erboven een zwart/wit topje en een vestje eroverheen. het is een leuk ding!

Ohh, die wilde ik zondag bijna kopen!
Kan met een bloesje of met een simpel vestje en een cardigan.
Pums/balerina’s/sandaaltjes eronder.

hoeveel kost die eigenlijk?

¤19 en nog wat

Die heb ik ook gepast maar mij stond ‘ie echt niet :’]
Een leuke witte top met knoopjes, misschien een cardigan erover, leuke ballerina’s? keine Ahnung.

Zwarte mayo & witte / lichte allstars of andere sneakers OF Witte mayo & donkere allstars of sneakers & dan met een zwart of wit hempje erop met een stoere print. !

HaHaHa, volgens mij bedoel jij Maillot (=panty) in plaats van mayo (=Mayonaise)! :’) Anders Zwarte Mayonaise en witte Mayonaise aan je been gaat niet echt hé! :’)

up

all stars
beenwarmers
stoere laarzen
(Dr. Martens ;P)
legging
hemdje
oversized trui/shirt
nagellak ^^
vestje

http://i44.tinypic.com/v6q8mf.jpg

Staat dit?

Nietecht, vind ik. beter dat rode shirt & die gympen vervangen door een wit/zwart shirt & wit/zwarte gympen. Of zwarte elegante laarzen ofzo.

nee ik zou geen van de kledingstukken die je daar erbij aanhebt erbij doen. Heb je niet gewoon een simpel effen wit/zwart shirtje en schoenen?

die heb ik ook!! :grinning:
Je moet een beetje kijken wat je dr precies mee wil.
ik heb m laatst gecombineerd met een zwarte maillot en zwarte ballerina’s en een zwart shirtje met lange mouwen. dus lekker simpel.
maar in de zomer ga ik m dragen met slippers en ik denk een wit shirtje ofzo.
maar ik denk niet dat je al te veel verschillende kleuren er bij moet doen omdat t anders wel heel druk word. x

dat vestje kan wel, maar dat rode vind ik niks indd…

Nee dat hierboven vind ik ook niks!

nee sorry… is niet echt leuk…
ik zou zwart topje met erop doen met uhm leuke balarina;s of teen slippers voor echt zomers weer… het is wel heel leuk dat rokje … maar is wel moeilijk te combineren … :slightly_smiling_face:

Ik weet niet helemaal zeker of de rok wel je stijl is.

Maar inderdaad zwart of wit er boven en leukere schoentjes!