blauw haar ..

Oké ik ga dus me haar blauw verven, alleen ik heb het al eens eerder turquoise gehad en toen was het een hele eentonige teint . Ik wil graag kleur verschillen aan brengen met patrol kleur om het haar meer diepte te geven
dit doe ik met een weef techniek (folies zo als de kapper ook high en low light aan brengt ). zo krijg je hele klein strengetjes .

Alleen het probleem is dat je de blauwe kleur elke 2 weken moet bij verven, en ik heb persoonlijk er geen zin in dat na 4 weken ik met een bos donker haar loopt om dat ik natuurlijk niet elk strengetje apart kan verven … Heeft iemand een beter idee om diepte aan te brengen met blauw …(of ervaring)
ik hoef niet te ontkleuren ik ben platina blond XD

Ik denk niet dat veel mensen hier ervaring mee hebben.

was ik al bang voor … nja ik kan het altijd vragen XD

misschien kun je gewoon een plukje haar pakken en die met de kwast verven .
Argh, ik kan het niet zo goed uitleggen.

Je hoeft dan geen folies te gebruiken, je pakt gewoon een plukje en verft die.
En je kunt het ook door je moeder of zo laten verven?

me moeder doet het zo ie zo … (of wie zich aan bied) maar ik wil hele fijne plukken wacht even ik zoek een plaatje
:

http://94.100.122.198/902300001-902350000/902301601-902301700/902301602_5_DNTC.jpeg

maar dan het donkere petrol en het lichte blauw … heel fijn werk …
ik zat ook net te denken ik kan ook deze techniek gebruiken om delen van mijn haar iets donkerder te verven en dan me hele haar te doen met blauw, maar ik weet niet of dat mooi uitpakt :blush:

kun je het niet beter door een kapper laten doen? ;o

Ik denk niet dat het gaat werken om eerst sommige dingen eerst donkerder te verven en dan het blauwe pas.

Hmm lastig indd.

Kan je niet bijv. de onderste laag van je haren donkerder doen? Weet niet wat voor kapsel je hebt, maar zo krijg je bij niet te lange kapsels ook diepte.

Gebruik verf die je niet elke 2 weken opnieuw hoeft te gebruiken?? Special effects (te krijgen via internet/ebay) is een van de beste soorten verf voor apparte kleuren, blijft een aantal maanden zitten :slightly_smiling_face:

de meeste kappers doen het niet … en blauw vervaagt na 2 weken … dan laat ik het elke 2 weken voor 50 euro kleuren bij de kinki … ik ben ook maar een arme student xD

tnks ik ga eens kijken :grinning:

Ik dacht eigenlijk meer dat het voor de uitgroei was.

heb zelf een blauwe bless :slightly_smiling_face:
kleur gaat er inderdaad snel uit
ik ben van nature redelijk donkerblond met wat kleurschakering in… ik bleek mijn haren niet en dus zijn er ook nog wat kleure schakeringen in na het verven … bij mij was het trouwens ook zo dat er meer kleurschakering inzat na een paar wasbeurten

hopelijk heb je hier iets aan succes

je moet je haar eerst ontkleuren voordat je het blauw wil verven.
Ga je je hele haar doen op alleen de onderkant van je haar?

nope !! heb mijn haar niet ontkleurt en het was wel blauw

Ze had het tegen TS.

weet ik, sorry dat ik reageer hoor …
ik wou gewoon laten weten dat je het niet hoeft te ontkleuren

blauw :astonished: ?

ik ben blond op dit moment (platina ) deze kleur berijk ik door het met ontkleuring te behandelen lichter dan wat ik nu heb krijg ik niet … en ik ga helemaal blauw … :grinning:

Dan had je er geen ‘nope’ bij moeten zetten, want dan lijkt 't net alsof je reageert op haar vraag.
Gewoon: ‘Je hoeft het niet per se te ontkleuren.’