blauw haar.... help!

hallo…
ik zit met een probleem, ik wil graag blauw haar en dan wat lichter blauw, maar mijn ouders vinden dit vreselijk! ze denken dat ik een grap maak en dat ik gek ben! stiekem doen kan ook niet, want dat kan ik rekenen op 1000 jaar huisarrest… :frowning_face: graag advies

Je zegt het zelf - 1000 jaar huisarrest als je het doet. Je kan er nog een keer met hen over praten maar als ze nee zeggen dan moet je je daar maar bij neerleggen. Of het alsnog doen als je dat het huisarrest waard vindt. :stuck_out_tongue:

ik heb hetzelfde alleen geen 100000 jaar huisarrest maar zelfs uit huis ;[ ik moet dus ook wachten tot ik uit huis ben maar ja. Een discussie aangaan helpt ook niet ze zeggen toch altijd weer nee . ;C

Gebruik de krijt variant. Dat wrijf je in je haar en zit twee dagen ofzo

doe eerst plukken aan de voorkant of een dipdye en even kijken hoe ze hierop reageren of inderdaad met krijt

Ik zou het gewoon niet doen tot het wel mag/je een leeftijd hebt bereikt waarbij ze niks meer over je kunnen zeggen qua uiterlijk.

Ik raad het niet aan, ik ben kapster en heb er veel mee geknoeid, het is een kleur die snel vervaagd net zoals rood en heel erg moeilijk uit je haar te krijgen is. Verder krijg je echt een bosje stro op je hoofd, door t blonderen

^ je blijft maar verven met die kleur, en als je het wil naar een normale haarkleur wil dan duurt dat echt heel lang. Je haar gaat er echt kapot aan, maar als je het doet doe het dan inderdaad eerst met haarkrijt. Als je ziet hoe het staat krijg je er minder spijt van dan dat je het gelijk blauw verft.