Blauw doorschijnend blousje

Hee,

Een tijdje geleden heb ik dit blousje bij de primark gekocht. Nu ik erover nadenk heb ik geen idee waarom ik hem heb meegenomen, waarschijnlijk heb ik deze in mijn enthousiasme onderin mijn mandje gegooid en er niet meer naar omgekeken.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. Hij valt heel erg wijd en ik weet het gewoon niet.

Liefs,

Als je die broek aantrekt of een andere ofzo. En dan die blouse erin en helemaal dichtknopen en dan blazer erop ofzo. Wel onder je blouse zo’n basis hempje aantrekken (; En dan in je broek een mooie riem
Ik weet niet of dit helemaal je style is.

Good luck (;

Haha wauw, ik vind hem echt heel leuk! Zelf zou ik m combineren met indd die broek die er al gewoon naast ligt, en dan een wit topje er onder. Donkerbruine riem, en misschien (als je die hebt) van die indianen schoentjes, subtiele gouden sierraden en klaar. :slightly_smiling_face:

gewoon op een spijkerbroek met een zwart hemdje er onder?

Ik vind hem wel leuk! Inderdaad een wit of zwart hemdje eronder? En misschien een dun riempje, zodat hij je taille wat accentueert?

Edit: OF in een hoge zwarte rok, beetje “baggy” zegmaar… Volgens mij staat dat echt super leuk

Witte singlet en een mooie lichte skinny? En dan erin doen en ‘poffen’ of lekker nonchalant los laten hangen.

Ik zou hem zelf combineren met een zwarte spijkerbroek, zwart hempje en zwarte wedges.

Een pastelroze skinny kan denk ik ook wel. :’)

Ik vind 'm wel heel leuk hoor! Gewoon met een broek is idd heel leuk, of een zwart rokje? Dat heb ik zelf ook met een blauw blousje… het blousje iets in je rokje en dan een legging eronder en leuke zwarte laarsjes?

Donkere broek en statement ketting?

Op een grijze of een okergele broek!

En als je het te saai vindt, kan je er een dun felgekleurd (neon, felrood, hotpink etc.) taille riempje om doen, of een gekleurde tas

Heey,
Die heb ik ook gekocht vorige week :slightly_smiling_face: Ik heb hem zelf met een oranje broek aan of een zwarte hoge skinny en dan doe ik hem erbij in. Wel heb ik er een zwart of wit hempje onder. Een beige broek staat trouwens ook leuk, alleen past de mijne niet meer :frowning_face::stuck_out_tongue:

Ik zou hem dragen met allemaal wit. Witte spijkerbroek met een zwartleren riem, wit hemdje, zware gladleren laarzen eronder en dan een enorme shitload aan kettingen, armbanden en ringen :stuck_out_tongue: Bloesje in je broek stoppen ofzo…

Hmm ik vind die kleur verder heel moeilijk voor combinaties. Ik vind het altijd heel lelijk om blauwe dingen (of blauw-achtig) te combineren met een spijkerbroek, ik heb daar gewoon iets tegen… :stuck_out_tongue:

Je kan misschien ook het bloesje knopen? Dus niet de knoopjes dichtdoen, maar gewoon los laten en dan een knoop erin maken. omdat dit bloesje niet gemaakt is om te knopen, gaat het waarschijnlijk een beetje hoger zitten en strak om je middel en dan accentueert hij mooi :slightly_smiling_face: doe ik heel vaak met wijde dingen!

Ik heb die ook haha :grinning: Ik heb hem vaak aan op een zwarte broek met onduidelijke slangenrpint die je bijna niet ziet van de H&M en er een wit hempje onder.

in een skinny of taillerokje oid, zwart hemdje eronder, en dan een leuke ketting erbij?

Wow, leuk blousje!
Tijdens het uitgaan kan je 'm dragen met een bandeau eronder of gewoon een mooie BH, een high waisted short of jeans waar je het blousje dan een beetje indoet en boots of hakken. Misschien is in het dagelijks leven en met dit temperatuurtje alleen een BH/bandeau eronder een beetje té :wink: maar met mooi weer kan dat wel

Amen.

Ik heb een paar van jullie suggesties geprobeerd maar het blousje is gewoon niet mijn ding. Is er iemand die hem wil overnemen?
Nieuw kostte hij 5 euro, ik heb hem misschien 3x aangehad om te passen meer niet. Maat 38. Voor een redelijk bod kun je hem overnemen.

Why not? Ik zou hem gewoon houden… Met deze broek erop?

Ik heb zo’n bloesje van de primark, ik stop hem altijd gewoon in mijn hoge broek en laat hem dan een beetje eruit ‘ploffen’. Met daarop een net jasje van de zara.