Blanes

Hoihoi,

Ik ga naar Blanes op vakantie deze zomer met 4 vriendinnen. Ik heb er echt heel veeel zin in! Alleen klopt er dat er heel veel geneukt wordt?

Kus.

Als jij wil neuken en je doet het, ja dan wordt er waarschijnlijk veel geneukt.

Ja daar heb je wel gelijk in! Maar zijn er ook vee mensen die niet neuken daar en miss op andere vakantiebestemmingen?

Er zijn veel jongeren en er is veel drank, natuurlijk is er dan ook veel seks. Dat betekent echter niet dat je verplicht bent seks te hebben of het niet leuk kunt hebben als je dat niet wil. Als jij geen seks wil, dan gebeurt het niet.

Ik moest echt lachen om je beginpost :’)

En idd, dat ligt helemaal aan jezelf haha.

Dit dus. Het is echt niet zo dat op elke hoek van de straat geneukt wordt overigens.

Zorg eerst maar eens dat je je kind uit poept
Voordat je er in Blanes weer een nieuwe in laat pompen

Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen die er heen zijn geweest zonder te neuken dus ja je kan gewoon doen wat je zelf wilt :wink:

Dit. Zoek je het niet, is het er niet. Wij zijn ook met examenreis naar Blanes geweest en we hebben allemaal niets uitgespookt.

Als jij wilt neuken dan doe je dat, zo niet dan doe je het toch niet.

Maar oké, het is een bekende plaats waar veel jongeren op vakantie gaan, er word ook veel uitgegaan veel drank gezopen en seks kan er ook bij komen. Zorg in ieder geval dat je het veilig doet als je iets van plan bent, en dat je uitkijkt voor soa’s; herpes, chlamydia enz.

Niet iedereen die daar heen gaat ‘neukt’. Ligt totaal aan de persoon zelf. Ja, Blanes komen veel jongeren die graag los gaan, dat wel.

Je bent zwanger. En Blanes staat daar echt niet bekend om, dat is gewoon omdat er veel jongeren komen.

Uh, als ze eind december 7 maanden zwanger is, dan is dat kind er tegen de zomer echt wel uit hoor