Blanes of Lloret

Blanes of Lloret?
Om in de zomer op vakantie te gaan,
en om te werken in een bar…
Welke van de twee & whyyyy?
XXXXXX

Lloret!, daar ben ik ook geweest. en het was super!
xx

Bah, geen van beiden, zulke 'party’vakanties vind ik echt iets voor tokkies :stuck_out_tongue:

Blanes! Teminste als van veel verschillende mensen en drukte houd moet je voor Lloret kiezen…

Cherso natuurlijk.

Nee sorry ik weet het niet maar heb van mensen gehoord dat Blanes heel leuk is, als je een party vakantie wilt natuurlijk.

Ik denk dat Blanes leuker is, daar hoor ik leukere verhalen over :’)

Ik ben naar Blanes geweest. was echt zo verschrikkelijk leuk en niet voor tokkies.
Lloret is echt huge. de discotheken zijn voor mij íéts te groot en daarom minder gezellig. in blanes zitten kroegen en discotheken die niet té achterlijk groot zijn.

en niemand die in allebei is geweest?
ik ben namelijk vorig jaar in Lloret geweest,
was inderdaad echt super,
maar ik ging in het voorseizoen,
in het hoofdseizoen kwam je allemaal bekenden tegen zeiden ze…

BLANESS!

Ben er deze vakantie geweest en 't was echt top!
Ga er hopelijk volgend jaar weer heen.

Er draaien veel bekenden, de drank is stukken minder duur dan in Lloret, alleen het strand is niet zo breed, dat is het enige minpuntje. Maar verder was het super <3

Malgrat! Veel kleiner en veel meer sfeer. haha

LLORET

Ik ben in Lloret geweest. Was helemaal super. Maar om te werken lijkt het me niet zo geschikt, ik was na 10 dagen wel weer blij dat ik naar huis kon.
Maar voor een vakantie is het echt leuk! Al schijnt chersonissos nóg leuker te zijn…

Dacht ik ook.

Blanes! Ik ben er dit jaar geweest, Lloret is zoo veel groter en veel drukker… Wij reden door Lloret heen toen we terug naar het vliegveld gingen en we waren blij dat we naar Blanes zijn gegaan! daarnaast weet ik niet waar je wilt gaan werken, in een kroeg/discotheek als propper of als tourbegeleider? Want als tourbegeleider kom je ook in Lloret met die kroegentochten… maak je het wel nog mee.

En voor hoelang wil je gaan?

Ben in Blanes geweest en één avond in Lloret… Ik zeg Blanes.
Waren allemaal vieze mannetjes in Lloret, bahbah.

Niet mee eens, ik ben geweest met een vriendin (de vakantie was niet leuk, maar dat kwam omdat ik ziek was geworden en ruzie kreeg met haar) en de plek is echt wel leuk. Er lopen wel meer tokkies rond, dat is wel zo, maar er lopen zeker ook genoeg leuke mensen rond.

Alhoewel ik waarschijnlijk niet terug ga, want ik houd sowieso meer van avontuurlijke vakanties (:

!

Lloret?