http://globalgrind.com/en…/blake-lively-nude-photos
Ik hoop wel dat ze nep zijn.
Het 2de topic hiervan die ineens is aangemaakt mag wel weg.
http://globalgrind.com/en…/blake-lively-nude-photos
Ik hoop wel dat ze nep zijn.
Het 2de topic hiervan die ineens is aangemaakt mag wel weg.
Ik denk dat het grootste deel van girlscene dit niet boeit
en je hebt 2 topics aan gemaakt…
Ik dacht dat zij wel wat meer klasse had… Ze lijkt er wel op vind ik.
ze zijn nep
“De foto’s zijn honderd procent niet echt. Blake heeft nog nooit naaktfoto’s van zichzelf gemaakt. Ze neemt juridische stappen tegen iedereen die ze heeft gepubliceerd. Zowel tegen degene die ze oorspronkelijk publiceerde, als tegen media die ze daarna hebben overgenomen.”
bron: nu.nl
Dat was al van 1 juni :’)
Dus nu kunnen we weer rustig slapen
^^ dan weten we dat ook weer, bedankt.
Ik snap ook nooit hoe zulke foto’s ‘‘zomaar’’ kunnen uitlekken.
Het kan toch echt zijn? Blake Lively hoeft ook niet gelijk te hebben (:
^^idd, ze lijkt er verdomd veel op.
Ik vind niet echt dat ze er op lijkt… Volgens mij heeft zij totaal andere lichaamsvormen (dat leid ik alleszinds af van haar met kleren aan).
Komaan, tijdens die ene aflevering van Gossip girl was het ook ineens alsof die ene enorm hard op haar leek tijdens dat gemaskerd bal. Iedereen met zo’n kapsel en zulke vorm gezicht kan dit zijn…
Ik geloof het eerlijk gezegd niet.
Blake Lively die foto’s met haar iphone gaat maken in een spiegel? seriously? Dat betwijfel ik wel heel erg…
De foto’s zijn fake, dat zie je zo.
Ze heeft namelijk een moedervlek in haar gezicht, en op deze foto niet.
en trouwens: volgens mij heeft zij wel geld voor een grotere badkamer hoor.
haar lichaam lijkt er juist heel erg op, zoek maar meerdere foto’s dan kan je het wel zien, volgens mij schommelt ze ook nogal met dr gewicht dus misschien dat je het daarom niet vindt lijken. nja ik weet t ook niet maar op die foto met dat gezicht vind ik haar echt sprekend lijken en ook op die andere foto’s als je kijkt naar dr blik en dr vorm van dr hoofd 7 wenkbrauwen enzo, ja kan niet echt uitleggen. en dat zij nooit zulke foto’s zou maken dat weet je niet, dat had ook niemand verwacht van al die disneysterretjes, privé kan iemand totaal anders zijn.
wel toevallig dat die iphone dan precies voor haar hoofd zit + zo’n hoesje kan je overal kopen. ik geloof er niks van
denk dat het haar wel is.
en op een reactie hierboven over dr moedervlek; die zie je wel. Heel vaag, op de eerste foto. Hij zit aan de rechterkant op de foto, maar dat komt dus omdat de foto in de spiegel is gemaakt.
Verder kan je kijken naar de vorm van dr neus, is ook hetzelfde. Daarbij zou ik kunnen zeggen wenkbrauwen maarja die kan iedereen maken in de vorm diegene wil.
laatste punt; haar haargrens bij haar voorhoofd loopt niet recht, lijkt tenminste, als je een foto van google haalt en die haarlijn/grens whatever vergelijkt met die eerste foto op die site dan zie je dat die haarlijn hetzelfde loopt.
Sooooo… misschien toch wel echt blake?
Weten ze nu al of het echt of vals is?
Ik geloof er echt niet in…
Ik vind het toch wel té goed lijken.
Volgens mij is het fake.
Wat wel echt is, is die seksfilm van J.Lo. Ik heb echt medelijken met haar, stomme ex…
^op zich zielig, maar ik zou het zelf nooooooit doen.
Ze hebben haar hoofd op een ander lichaam geplakt, want ze heeft geen moedervlek in haar decolleté. En haar haar is veel langer en het haar dat bij lichaam hoort is opeens veel donkerder als dat van bij het hoofd?