hallo lieve meiden,
ik ben me echt kapot aan het zoeken voor de blad muziek van skinny love van birdy. een vriendin wel het heel graag. maar als ik dingen krijg is het bladmuziek van 3 pagina’s en als je op een site komt waar je moet kopen zijn het er eigelijk altijd 6. dus, als 1 van jullie toevallig de badmuziek al een keer gekocht heeft, of een site waar ik het kan vinden zou ik daar heel erg blij mee zijn!
xxxx
Voor piano?
Daar ben ik ook naar op zoek voor mn piano! Dus UP!
Up Xd ik zou m ook wel willen maar ik weet niet waar ik m gratis kan krijgen nog een up dus maar
Kan je geen tutorial bekijken op youtube?
oh die wil ik ook graag !
ik heb hem in het boekje popselection zien staan op school
Het nummer is origineel van Bon Iver, maar goed.
ja, piano ja (:
heel erg bedankt! je hebt hier iemand heel blij mee gemaakt!
Moet je even zoeken, maar dan ipv birdy; Bon Iver.
de akkoorden zijn : E C G
xx
ik heb hem gister geleerd
Uhm ik heb hem, maar hij staat op de mail. Als jullie je mailadres aan mij geven stuur ik hem door!
@iloveyoum zou jij misschien jou bladmuziek willen sturen. want ik speel nog niet zo lang piano en ik wil graag met de akoorden spelen. staat er onder die bladmuziek ook de tekst?
Hallo,
Ik wil al van mijn 7 jaar piano leren spelen maar heb het nooit gemogen. Nu haal ik het in men hoofd van het NU te willen leren…maar hoe doe je dat als je niet veel tijd hebt ( twee kindjes en werken) ?geen notenleer kan?
Ik ben dus ook zoooo zot van het liedje skinny love en wil het mega super graag kunnen.heb zowa op you tube gekeken maar het gaat allemaal wat snel en die da niet snel gaan vind ik nogal soms onduidelijk om te zien of ze nu een zwarte toets inhoud of een witte…
Dus was ik aan het denken of er zo niets bestond voor het te leren waar er gewoonweg staat waar je uw vinger moet plaatsen? ( das waarschijnlijk voor kleuters ofzo ) maar het zou wel gemakkelijk zijn.
Gisterenavond heb ik via you tube een heeel stuk van adele kunnen na doen van someone like you…okee mss niet moeilijk voor iemand die ervaring heeft of notenleer kan… maar ik weet dus gewoon niks hihi
Zou da bestaan zoiet waar het gewoon heeel simpel is af te lezen? en dan nog het liefst met het liedje van skinny love natuurlijk
Neem gewoon les, je bent nooit te oud om te leren
Ik heb 'm wel voor trompet, maar daar heb je dan denk ik niet veel aan.
Juist op Youtube! Je kan het toch op pauze zetten en bekijken/opschrijven? Ik kan ook heel slecht noten lezen, plak de letters op je piano sowieso, dat helpt.
@Koellkast, écht, ik ben juist daar naar op zoek, kun je hem mailen als je ik je een bericht stuur?
http://www.bertdoornbos.n…Pianoboek/Les/Les-01B.htm
gratis pianoles, ik heb gewoon heel veel printscreens gemaakt en in excel geplakt.
daarna heb ik het allemaal uitgeprint en in een mapje gedaan.
ik heb een keyboard van de mediamarkt gekocht, die werkt aan je computer. supergoedkoop maar het werkt wel.
nu oefen ik wanneer ik tijd heb
http://www.crescendo-musi…dy_birdy-skinny-love.html
ik heb 'm hier gevonden, prima bladmuziek en niet zo duur