blacklight nagellak

iemand een flauw idee waar je deze kunt kopen? kortom; gewoon een nagellak die oplicht in blacklight :slightly_smiling_face:

jaa wel gehad, maar geen idee meer waar gekocht

klinkt leuk, wil ik ook wel eens weten x!

Leeeuk als je uitgaat, haha. Omfg, ik heb even op Google gekeken, en je vind ZAT. Gewoon even intypen; Glow in the dark nagellak. Ik las al zoiets dat je het bij de HEMA kan krijgen.

wit licht toch op in blacklight?
die kan je wel vinden, zon french manicure achtige shiz zit ook wit tussen?

Bij de hema!

Zijn Glow-In-The-Dark-Nagellak & Nagellak die licht geeft bij blacklight, niet toevallig 2 verschillende dingen ? :stuck_out_tongue:
Njaah, echt glow in the dark nagellak lijkt me wel grappig, als je nagels overdag dan maar niet van dat vage groen zijn…xD

Bij de kruidvat heb je ook glow in the dark nagellak van essence. Het is een paarsachtig potje en er staat op: pro white effect. Werkt echt (=

Ik heb een blacklight nagellak van 2b. Wel goed erafhalen wanneer je een keer later weer uitgaat, ik had gister aan de zijkanten vn mn nagels steeds oplichtende stukjes ><.

Ik heb de mijne van de Claire’s. Weet wel niet of ze werkt, moet ze nog eens uittesten…

idd van 2b.
Daar heb je een transparante van en een glitter van. ik heb ze zelf niet maar ik heb ze wel gezien :slightly_smiling_face:

x

ik heb een groene van de claire’s (:

Ik wil ook glow in the dark nagellak maar die dan al lichtgeeft als het donker is dus niet voor blacklight.

Weet iemand waar k dat kan kopen en hoe duur??

Ooooit eens gekocht bij Douglas voor iets van 2.50! Maar dat is echt jaren geleden weet niet of ze het daar nog steeds hebben nu :stuck_out_tongue:

Hema…
2.59 ofzoiets

Nagellak die oplicht in blacklight is neon. Glow in the dark is een stofje dat je oplaad door er light op te houden en dat light geeft in het donker. China Glaze heeft beide. De INK colletie is met allemaal NEON lakjes. Ghoulish GLOW is een nieuwe van CG, 't is Glow in the dark, net uitgekomen speciaal voor Halloween. Ik heb hem zelf… maar voordat het lakje echt licht geeft moet je 3 of 4 laagjes op doen. Je kan ze bestellen op www.konadnailart.nl Heel vertrouwelijk, ik bestel daar ook altijd mijn lakjes. De lakjes kosten ongeveer 6 euro, als het niet minder is, maar er zit wel 14ml. in!

Mmmh, blacklight is niet altijd neon…
Ik heb ook een kleurloze blacklight nagellak, en die licht dus op bij dat type licht…
:woman_student: Misschien kan je eens bij claires kijken ! :]

Ik heb bij de PAK in Nijmegen een gekocht, en hij is van het merk Janet.
(:

Wil je nou glow in the dark of blacklight?

Ja die heb ik in geel, groen en in roze maar ik heb ee gekregen…