BLACKBIRD verkoopt - dingen

Hello! Ik heb eindelijk besloten om al mijn oude/niet-passende kleding eens op de foto te zetten, dus bij deze.

• Ik ruil niet!
  • Bieden mag en is exclusief verzending (gebeurt met Post NL, dus deze tarieven houd ik aan)
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van Post NL (die ik nooit heb meegemaakt)
  • Aanfoto’s lukken niet bij de meeste dingen niet omdat ik het niet pas, maar je kunt het altijd vragen
  • Ik verzend vanuit Nederland het liefst naar Nederland
  • De kleding ziet er exact zo uit als op de foto’s.
  1. Workout legging Primark, donkerblauw met neonroze en koraal. Maat UK10, NL38. Ongedragen (te groot). RP: 6 excl

1. Shirt zeegroen (?) van Urban Outfitters. Maat L. Paar keer gedragen. RP: 5 excl

1. Galaxylegging van F21. Maat L. Nooit aangehad… RP: 5 excl

1. Highwaisted short H&M. Maat 42. RP: 5 excl

1. Short H&M kakigroen. Maat 42. RP: 4 excl

1. Short H&M zwart. Maat 40. RP: 7 excl

1. Blouse Missguided. Maat UK14, NL42. RP: 6 excl (sry krijg niet gedraaid)

:sunglasses: Spijkerjasje Pull&Bear. Maat XL. (oversized voor M-L) Ongedragen. RP: 9 excl

1. Monki aztec spijkerblouse. Valt oversized. Maat M. Studs kunnen eraf gehaald worden. RP: 8 excl

1. Trui Ebay. Geen maat, ik gok XS/S. Printje zit los, kan vastgelijmd worden met textiellijm. RP: 4 excl

1. Skinny Primark. Maat 38. RP: 4 excl.

1. Skinny Primark. Maat 40. RP: 4 excl.

1. Trui BOY, via Ebay. Maat M (?) als oversized. RP: 10 excl.

1. Replay jeans, maat 29/32. Volgens mij een wat baggy model. RP: 8 excl.

1. Nike Airforce wit, maat 39. Gedragen maar ik vind ze er nog best uit zien. RP: 25 excl.

Welke maat is 12

En ik heb intresse in 11 12 13
Note me hierover

Leuke kleding!
Nummer 7 heb ik wel interesse in en ik vraag me af hoe nummer 13 en 14 vallen?
Zou je me een note willen sturen?

Ik heb je een note gestuurd! :wink:

jammer dat het niet mijn maat is of de workout legging geen shirt is :stuck_out_tongue:
zie dit maar als een upje! succes met je verkoop :slightly_smiling_face:

Ik heb niets gekregen

Notes verstuurd en beantwoord! Up :slightly_smiling_face:

Goeiemorgen, up!

9 en 17 samen voor 35 euro? :slightly_smiling_face:

@Diedeke, ik wacht nog even reactie af van iemand op de schoenen. Staat genoteerd verder. :slightly_smiling_face:

Up!

Hoe valt die work-out legging? (echt als een 38?)

@Susie, ik weet niet of je ervaring hebt met broeken van Primark, maar ik draag daar 36 door de taille en bij H&M 38 dus ik denk dat hij iets groter valt bij de taille.

Top, ik wacht geduldig in spanning af:)

Haaaii ik heb interesse in 4, 8, 9 en 11 :slightly_smiling_face:

x

Monki aztec spijkerblouse! super mooi maar mij net iets te duur :flushed: zie dit maar als een upje :upside_down_face:

Thanks :slightly_smiling_face: Ja, de nieuwprijs was 45 euro en hij is dus nog minstens dit waard, haha :slightly_smiling_face:

Ik heb interesse in 10 en 12. Zou je van beide een aanfoto kunnen maken?
Wat is de prijs samen inclusief? Reageer even in mijn verkooptopic, ik ontvang namelijk geen note’s.

Weet je al iets meer over de schoenen en de broek:) :upside_down_face:

Broek? :stuck_out_tongue: Ik dacht dat je 9 bedoelde

Haha, ja ik bedoel blouse!