Blackberry

Heey allemaal,
ik heb een blackberry, maar wil zo`n thema downloaden.
Hoe moet dat? Ik hoop dat iemand het weet :slightly_smiling_face:
Xx Soraya

Ik heb ook een blackberry 8310 curve
je bedoeld zo thema van de blackberry zelf?
Ik heb gewoon een plaatje van internet af gehaald bv van chanel ofzo en die als achtergrond als t goed is heb je een usb kabeltje erbij gehad die prop je in je telefoon aan de zijkant en in je pc de rest volgt vanzelf is heel makkelijk als je t weet dan haha nee met die foons moet je egt leren omgaan, want ja het zijn toch MDA toestellen soort computer dingen snap je ik snapte er eerst ook niks van en als je een beetje gaat uitvogelen kom je er wel uit

Ja, ik heb ook de 8310. Ik snap ook wel hoe je een plaatje via de comp erop moet zetten, maar er zijn ook een paar sites waar je dus het hele thema in bijv. een Hello Kitty thema kan veranderen en ik snap niet hoe die werken :slightly_smiling_face:

Oooh vet die wil ik ook wel van hello kitty ofzo, ik weet alleen ook niet hoe het moet… ik doe net zoals al hierboven werd gezegt plaatjes erop zetten via usb en dan als achtergrond.

Ik heb ook een blackberry (curve, al 3 maanden ofzo) ma kheb nog nooit gezien da ge daar een ander thema op kunt zette.

ik heb gisteren de blackberry curve 8520 gekocht, maar waar staan de verzonden berichten?

Up,

I wanna know!

upjee . ^^

Om even te antwoorden omdat ik dit toch up nu. Om een Thema te downloaden moet je naar de site: www.coolblackberrythemes.com gaan. Maak een acount aan en de rest wijst zich zelf (bij de gratis themes hoef je niet te betalen. anders wel)

Nu mijn vraag mischien dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Blackberry storm en ik heb zo’n loading dock gekocht, ik wil mijn blackberry ook als wekker en klok of fotolijst gebruiken. Maar mijn Blackberry gaat steeds op zwart en dan zit ik naar een zwart scherm te kijken. Wie kan mij helpen?

Weet er iemand leuke sites, voor leuke thema’s

je moet het thema toevoegen met desktop manager

even een vraagje over Blackberry, ik wil een applicatie downloaden voor op myn blackberry. Via www.appworld.blackberry.com Maar telkens als ik het wil downloaden en wil verder gaan komt er te staan zorg ervoor dat je computer en blackberry gereed (klaar ) staan. En daardoor kan ik nooit verder gaan. Mijn Blackberry steekt in de usb in de computer maar ik kan gewoon niet verder, iemand hulp :frowning_face:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/194116

www.coolblackberrythemes.com

BB topic.