blackberry.

Ik heb sinds gisteren een blackberry en daar zat een mediakaartje in van 3gb.
Nu heb ik er gisteravond wel nummers op kunnen zettenen kunnen afspelen, maar nu kan ik die hele nummers niet vinden en staat dat er geen mediakaart inzit.
Dus ik kan ook niet filmen etc.
Behoorlijk irritant, want dat kaartje zit er wel in.
Ik heb m ook al opnieuw aan en uit gedaan, kaarktje & de batterij er al uitgehaald.
Maar ik heb geen flauw idee wat ermee aan de hand is.
Iemand misschien verstand van?

Gister had ik hetzelfde probleem maar toen stond er; media kaart formatteren ofzo. Dus ik dat gedaan, toen kon ik wel liedjes erop zetten (en dan kan ik het nog niet eens via kabel doen want volgens mijn laptop kan dat niet) maar nu zou dat kaartje er gewoon niet in moeten zitten.

Je moet het kaartje verder door duwen…tot er maar een klein stukje uit steekt :stuck_out_tongue:

ja, haha.
Hij zit er wel goed in, dat is t probleem niet. Maar hij pakt m gewoon niet. Gisteravond deed hij 't nog prima.

Ik dacht ook aan dat t kaartje verder moest…

Nou, ik heb m dr zover inzitten dat hij niet verder wil zeg maar.
Dat je nog wel een dat kleine randje hebt om 'm dr uit te halen maar verder niet.
Dus ik neem aan dat dat ver genoeg is. :stuck_out_tongue:

Ik heb dat ook gehad. Niet bij een BB, maar bij een andere telefoon. Bij mij werkte hij nadat ik hem in de telefoon heb gedaan, en toen geformatteerd. Soms moet het kaartje nog even ‘‘wennen’’ aan de telefoon.

Edit: Als je het kaartje formatteerd worden al je bestanden op het kaartje verwijderd!

Dat had ik ook met m’n nieuwe kaartje van mn camera, toen was ik teruggegaan naar de winkel bleek het dat het een kapot kaartje was. dat kan best vaak voorkomen zei die man toen. ik mocht dus op vertoon van het bonnetje een nieuwe krijgen, alleen die bon had ik dus niet meer…

terug naar de winkel ofzo? xd

je weet wel dat formatteren verwijderen is?