Blackberry zonder internet wel wifi verstandig?

Ik wil een Blackberry,
Maar ik mag geen internet abbo erbij, maar ik kan wel gebruik van de wifi functie gebruiken. wat kan ik minder dan met internet en wat zijn de verschillen?
Verstandig of onverstandig?

Waarom wil je uberhaupt een blackberry als je er geen internet bij mag?
dan kan je netzogoed een niet zo uitgebreide telefoon nemen… Want ikzelf vind dat ik er niks aan zou hebben, aangezien er niet overal wifi is…

Een vriendin van mij heeft wifi en het nadeel is daar mee dat als je ergens geen internet netten hebt (je hebt er meestal ook een ww voor) dat je dan niet op internet kan dus meestal kan je er alleen in huis mee op internet.

Ik heb dat ook, omdat ik gewoon zelf geen abo wilde. Heb mijn blackberry uiteindelijk dus gekregen door een verlengend abo van me zus maar zij heeft de simkaart, ik het toestel. Ik heb mijn oude prepaid kaartje dus nu in mijn blackberry zitten, en ik heb, net als jouw situatie, alleen wifi. Opzich heb ik er niet veel problemen mee dat ik niet op internet kan, buitenshuis heb ik het meestal toch niet nodig… Het is maar net hoeveel je geeft om internet te kunnen gebruiken buitenshuis (;

blackberry=internet daar voor is hij gemaakt (ping bijv)

geen internet = geen blackberry dan heb je dus echt helemaal niks aan dat ding dus je wilt hem alleen maar omdat iedereen hem heeft… neem dan een samsung corby txt als je persee er zoeen wilt die er zo uit ziet

onverstandig.

Maar een blackberry is toch een mobiel ? en een mobiel is om mee te bellen en smsen en al die andere dingen zijn maar voor de leukigheid ofzo xD maar als ze toch een bb wil dan is dat toch haar keuze :slightly_smiling_face: Ik vind ze wel overdreve duur die dingen :open_mouth:

Je kan er niet mee pingen, en inderdaad wifi is niet overal beschikbaar. Ik heb ook een BB nog zonder internet, maar ik ga binnenkort internet erbij doen. Zoveel meer opties met internet :slightly_smiling_face:

Ik hoef niet buiten huis of buiten school ( ik ken het ww van school) .
Mischien dat k net als BEEheppie een maandje zonder internet doe daarna wel gwn internet doe . en nee k wil t niet omdat iedereen t heeft maar om de wifi functie zodat ik thuis kan internetten en niet steeds pc aanmoetgaandoen xD.
@ Itachi_Hime helemaal gelijk xD is mijn keus ik wou alleen hulp wel bedankt voor al jullie hulp meiden!

je doet eerst een maand zonder maaer je Zet in je beginpost dat je Geen internetabo mag? vreemd maar ik heb een ipod touch ook met wifi en ik start toch echt liever mijn laptop er voor op…

Wat een onzin dat een bb nutteloos is zonder internet.
Ik heb mijn bb nou 2 jaar en toen was internet nog helemaal niet normaal op telefoons en ik heb dan ook geen internet en alsnog vind ik hem geweldig hoor?

Ja helemaal met Outcast eens , een BB is ook geweldig zonder internet.
en als ik mijn ouders over KAN halen wil ik internet, maar anders niet zo belangerijk is dat ookweerniet en heb ik het nodig thuis> dan gebruik ik wifi.

Ik merk dat ik bijna nooit op internet zit met mijn telefoon. Ik heb ook alleen wifi, maar gebruik het dus bijna nooit. Scherm is toch wel redelijk klein en zo. Internetabonnement kost ook alleen maar extra geld, wat je meestal toch maar erg weinig gebruikt. Daarbij komt dat het een telefoon is, met name gemaakt om te bellen en smsen. Dat je er wifi op hebt, is een leuke bijkomstigheid toch.
En je zegt dat je het wachtwoord van school weet en het wachtwoord van thuis natuurlijk, dus op de plaatsen waar je vaak bent heb je sowieso internet op je telefoon.

Zwarte bessen zijn wel handiger met internet, ja.

Ik doe het ook zo.
Alleen gebruik van Wifi.
Gaat prima hoor. :slightly_smiling_face:

bij wifi heb je een internet verbinding nodig en dan is het gratis, als je internet op je mobiel hebt betaal je heel veel. Alleen soms kan je geen gratis verbinding hebben of zit er een code op de verbinding…

Ik heb ook zonder internetabbo en heb er geen problemen mee. Ik internet zowiezo amper buiten huis, en als je zoekt op straat naar een wifi-netwerk, vindt je er vaak eentje die open staat en waar je dus gewoon op kan internetten :grin:. M’n zus heeft een BB mét internet, en gebruikt het gewoon amper omdat je eerder achter de pc gaat zitten plus het feit dat het erg langzaam is.