Blackberry vraag

Hoi,

Even een vraag. Als je USB erin doet, vraagt hij of je mediaopslag blabla…je kan ja en nee klikken. Ik heb toen nee geklikt en niet weer vragen,

Is dit terug te draaien???

Ik wil namelijk dat als ik mijn usb in mijn telefoon doe en in de pc, hij mij de media meteen laat zien ipv programma

Niemand weet het, hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Het gaat om de 9700 maar weet niet of hier echt verschil in zit met de andere BB’s

Kan je niet via deze computer kijken wat er in je usb poort zit, en dan het open klikken of iets dergelijks?

Nee, normaal gesproken kan je dus via Computer en dan Verwisselbare schijf, maar dit komt er dus niet meer te staan omdat ik dus nee heb geklikt! haha.

Nu moet ik eerst een programma openen en vanuit daar in me BB komen(heel irritant)

Oh, dan weet ik het niet meis :frowning_face:.

Bah balen!

Ik heb ook de bold. Maar ik heb er niet mee te maken gehad. Stop hem opnieuw in de usb en kijk even op de opties opnieuw komen? Anders staat het volgens mij ook in je opties in je BB zelf of in het programma in de computer.

Ja ik heb zelf ook veel mankementen dus ik zou het ook niet helemaal weten!
Hoop dat je hier wat aan hebt!

Opnieuw erin doen helpt niets. Weet jij zo waar ik die opties kan vinden?? Ik kan het zelf namelijk niet vinden!

Wat voor mankementen heb jij dan?:open_mouth: Dit is trouwens mijn eigen schuld haha

Dit probleem had ik ook, ik heb het niet meer terug gekregen heb het toen maar via bluetooth gedaan.

Ik heb het gevonden!
Misschien handig voor jou shopaholic…

Je gaar naar opties > geheugen> en daar staat dan, media opslag vragen> Ja!
Ik had dus nee.