Blackberry Terug sturen.

Ik heb sinds 1 december mijn blackberry curve terug laten sturen om hem te maken, Want ik kon namelijk niet bellen. Dus nou is het onderhand 2 maanden verder en heb hem nog steeds niet terug. Dus ik vroeg me af hoelang het bij jou duurde voordat jij de jouwe terug kreeg?

Ik zou toch even bellen, want dit is volgens mij niet helemaal normaal.

ik zou inderdaad ook even bellen. mijn vriend z’n blackberry was ook kapot en zou gerepareerd worden. na 2 weken hadden we nogsteeds niets gehoord. blijkt het een fout van de winkel te zijn geweest dat ze ons niet hadden gebeld. hij heeft een gloednieuwe blackberry gehad omdat het de fout van de winkel is geweest.

Ik ben al twee keer langs gweest, ze zeiden tegen mij dat het bij een blackberry altijd wat langer duurt. en dat ik dus geduld moet hebben. ;l

2 maanden is echt niet normaal hoor

dat vind ik nou ook. maar bij belcompany staan ze er niet van op te kijken.

Ik heb geen idee, ik weet wel dat het heel lang duurt.

Belcompany is echt superslecht!
Zo dat is er uit, haha ^^
Iedergeval bij mij hadden ze gezegd (niet meer bij Belcompany, daar ben ik allang weggerend) dat het ongeveer 6 weken kan duren,
als de fabriek gelijk ziet dat het echt kapot is dan krijg je gelijk een nieuwe en duurt het ongeveer 2 weken, maar als ze denken dat ze het wel kunnen repareren dan kan het dus 6 weken duren ongeveer…

Dat is wat tegen mij gezegd werd, hoop dat je er wat aan hebt (:

:heart:

Ik vind belcompany nou ook echt slecht xd

upje.

mijn zus heeft haar blackberry 13 december opgestuurd om hem te repareren, en ze heeft hem vandaag weer binnnen gekregen…
rekenmaar uit hoelang dat is :expressionless: verschrikkelijke servise bij de phonehouse!!

bij haar ging het in iedere geval wel wat sneller. want morgen ben ik hem 10 weken kwijt. ;l