Blackberry probleem

Oke, lang verhaal
Ik heb nu ongeveer sinds een half jaar een blackberry, en in het begin had ik geen problemen ermee. Na een tijdje kwam ontbrak er steeds tekst bij iets langere berichten, en stond er ‘[Bepaalde tekst ontbreekt]’ onderaan de sms, maar na ongeveer 30 sec./paar minuten werd de tekst vanzelf geladen.

Nu heb ik de telefoon ongeveer een half jaar en wordt deze tekst helemaal niet meer geladen, er staat nu zelfs steeds [bepaalde tekst ontbreekt] in het midden van een sms, en op andere plekken, soms ook vaker in één sms. En eerst was dit alleen bij langere berichten, maar nu ook bij korte berichten. De tekst wordt niet meer geladen, ook niet na een langere tijd. Dus ik krijg nu gewoon iedere keer maar de halve tekst.

Weet iemand hoe dit op te lossen is? Aan de software en updates oid kan het niet liggen, want ik heb laatst alle nieuwe updates geinstalleerd. En het kan ook niet aan de vrije ruimte liggen, die is er namelijk genoeg.

Het lijkt me dat je nog garantie hebt? Ik zou gewoon teruggaan naar de winkel, daar kunnen ze het vast oplossen.

Ik denk dat je het beste naar de telefoon winkel kunt gaan waar je deze telefoon gekocht hebt.

Mijn ouders hadden ook een probleem met hun telefoon (navigatie en andere updates die het niet deden) en een vrouw van die winkel heeft hun telefoon helemaal ‘opgeschoond’ en opnieuw ge-update. Er stond veel ‘rotzooi’ op waardoor de telefoons van me ouders traag was geworden.

Ze hebben er nu geen problemen meer met hun telefoon. Ik weet niet precies welke telefoon me ouders hebben.

Hoop dat je er wat aan hebt :wink:

dat heb ik ook met mijn samsung hoor,
maar dat ligt aan degene die het smsje stuurt!
tenminste, bij mij wel ;p

liefs!

Misschien kan je al je smsjes in je inbox enzo even verwijderen? Zodat hij iets sneller word en misschien dat hij het dan wel kan laden

Terug naar de winkel.

had ik ook, ze zeiden dat het aan mn netwerk lag.
maar nadat ik m helemaal leeg had gemaakt en alles op fabrieksinstellingen had gezet deed die het weer gewoon…