blackberry prepaid?

haihai,
er is op internet een aanbieding van vodafone : blackberry curve prepaid voor ¤200.
heeft iemand ervaring met deze mobiel? werkt WIFI goed, en is ie fijn?
xxxxxxx

Ik heb hem met sim only en een internet abbo weet niet of de wifi goed werkt maar ik zou een internet abbo doen want vind dat je vrij weinig aan de telefoon hebt zonder internet. Vind ik hem wel fijn toetsen vond ik in het begin wel beetje irritanter dan andere bb waar ik wel eens op zat maar ben ik nu wel aan gewend…

ik heb m nu ook met wi-fi
En hij is echt goed hoor :grinning:
alleen soms wel eens sloom …
maar dat is zelden!

en de toetsen; daar wen je wel aan.

seriously nu neemt iedereen die *huil*
nee maar hij is goed :3
Kheb hem zelf ook, al een tijdje (:

sorry geen idee, ik heb nog een mobiel uit 1872.

heb je er veel aan met een gewoon abonnement zonder internet? ik wil m misschien ook. ik heb een samsung diva maar ik haat touchscreen

Oh en je hebt helemaal geen internet bundel (of weet ik veel wat) nodig, als je wifi in de buurt hebt kan je gewoon via wifi internetten c:

Je kan alleen dan geen gebruik maken van Blackberry Messenger, Email, Application Center etc. (Hiervoor heb je een speciaal BB abonnement nodig). Je hebt nu wel Vodafone Prepaid Blackberry blox (voor 12,50) en met die actie dus het toestel en dat blox proberen tot eind 2010. :wink:

Ik heb de bb curve een paar maanden geleden prepaid gekocht, en ik was van plan om na mijn vakantie pas een abbonement daarbij te nemen, maar nu hoef dat niet meer. Dus ik heb nu alleen zo simkaartje besteld voor 20 euro en die kom deze week binnen dus ben benieuwd! Als ik jou was zou ik het wel doen want het is een goede mobiel, en de wifi werkt goed. Want ik ben nu in amerika en ik kan er altijd mee op internet bij mn oom thuis.

ik heb ook de bb curve 8520, heb hem simlockvrij gekregen & ga nu ook zo’n vodafone blackberry simkaart kopen, je kan ook gratis je nummer houden.
zonder internet heb je niet heel veel aan je bb alleen het smsen is geweldig.

Hoe zit dat eigenlijk met die Blackberry Blox?
Ik snap dat niet helemaal…

Als je die neemt met blackberry blox, moet je daar dan ook sms blox bij of zit dat ook bij die blackberry blox?

Het is echt heel erg zonde als je die telefoon neemt zonder internet.
Daar is de hele telefoon op gebaseerd.

Je kan dan ook echt alleen smssen en bellen, niet pingen, niet surfen, msnen.

Blackberry Blox is volgens mij dat je onbeperkt kan internetten, en dus overal in Nederland verbinding hebt! Heb het zelf ook, maar dan van KPN, daar heet het Blackberry Surf & Mail! Is ideaal, echt zo handig dat je overal kan internetten. Prepaid heb je geen toegang tot overal internetten, alleen tot WiFi, dat is het nadeel. Maar je hebt dan natuurlijk geen extra kosten. Ik raad het iedereen aan gewoon een (bb-) abbonoment te nemen!

bedankt voor de reacties, heb dr veel aan! denk dat ik hem gaan halen.
het liefst zou ikwel bb abbonoment willen, maar dat is te duur haha.