Blackberry ping?

hee! ik heb sinds kort een blackberry gewoon los toestel. Nou hoorde ik dat je ping ook kunt downloaden? Weet iemand misschien of dat echt zo is en hoe dat dan moet? dank jullie wel! (k)

dit kan volgens mij niet, hiervoor moet je echt soown Instent Email hebben bijv. bij T-mobile. Ping! voor I-phone en iPod touch kan wel gedownload worden… xx

Je kan het downloaden via App World (het heet BlackberryMessenger). Maar je moet idd wel eerst internet hebben…

geen idee. Ik heb wifi op m’n htc zitten, dus ik heb geen internet abbo. En aangezien blackberry een heel ander besturingssysteem heeft, denk ik dat dit een vraag is voor de andere blackberry-bezitters…

Ik heb een blackberry :wink:. En bij mij stond ie er ook niet automatisch op, dus heb em op bovenstaande manier gedownload. Ik bedenk me net dat de App World er ook nog niet op stond. Die heb ik gedownload via het mapje ‘downloaden’ en dan de toepasssing: BlackBerry HELP!. Daarergens stond een download van de App World…

Moet je er dus persee een abonnement voor hebben. met een los toestel kan het niet?

Nou, ik had het toestel los gekocht, mn oude simkaart erin gedaan en toen mijn internetabbonement veranderd. Ik zit bij t-mobile en zij hebben een apart blackberry abonnement