Blackberry of samsung galaxy s

BLACKBERRY!

Ik heb trouwens een blackberry 9700 gehad. Ik werd er zelf heel snel zat van, heb hem een half jaar gehad… en heb deze verkocht en toen een Galaxy Gekocht. Ik heb er geen moment spijt van

Mijn vriend heeft de galaxy s en het is echt een super aanrader!
Beautifull telefoon. ten tweede is ie super snel. Hij heeft altijd internet en het is een android telefoon daar kan je gewone msn op hebben en zoveel leuke dingen downloaden. Daarnaast heeft hij een hele handige achtergrond. Ik zou eens googlen op reviews voor samsung galaxy s, volgens mij kom je niet 1 negatieve tegen!

Sowieso de Galaxy S. Ik heb die nu net 5 weken en hij is echt super fijn.
Die Blackberry’s zijn echt een hype ineens, ik snap ook niet echt waarom.
Voor die ping hoef je het iig niet te doen, want dat kan ook gewoon op de Galaxy.

wat wwel een minpunt is, je hebt geen flits op de GalaxyS en omdat het touch is lijtk je telefoon al gauw smerig, maargoed dat heb je met een iphone bijvoorbeeld ook

De samsung galaxy ken ik niet, ik ben wel heel erg tevreden over mijn BlackBerry Bold 9700. :slightly_smiling_face:

galaxy s.
blackberry is stomme rage, je betaald veel en hebt eigenlijk niets bijzonders. de mensen met een BB die ik ken hebben er trouwens al vaker problemen mee gehad of hem zelfs ingeruild xD

een bb is wel mooi, maar ik ken een meisje die regelmatig problemen had met haar telefoon. opeens kon ze nietmeer bellen of smsen ze kon nieteens haar menu openen,
ze heeft em zowat 3x omgeruild zat ze wel steeds een maand lang te wachten tot hij weer
was ‘gemaakt’ maar of ie dat was? needus, en ja pingen klinkt wel leuk. al mijn vrienden hebben een bb maar ik zeg 1ding, straks komt er een nieuwe telefoon die iedereen wilt en dan heb je niks meer aan die bb, dus ik zeg galaxy s

Blackberry, alleen al omdat Samsung inspiratieloze mensen zijn en veel van Apple gejat hebben :3.
En omdat ik slechte ervaringen heb met Samsung.

Samsung omdat ik kwaad ben op blackberry dat ie zo verrot duur moet zijn :stuck_out_tongue:

en Ik zweer bij samsung muhaha Alle samsung mobieltjes die ik ooit heb gehad zijn niet kapot te krijgen :slightly_smiling_face:

Galaxy S! Supermooie telefoon, ik denk zelf dat je een Blackberry snel zat wordt, vraag me niet waarom…

als al je vrienden een bb hebben is het wel aantrekkelijker met pingen enzo…
maarja, tis ook wel een beetje van hoe je ermee omgaat, als je er zuinig mee omgaat kun je der wel een jaartje of 2 mee denk ik

Ik had net voor die “hype” mn bb aangeschaft. Toen voelde ik me nog origineel. Nu dus niet meer xD Kheb hem al 2x op een stenen vloer laten vallen, niets kapot! (: Ook heb ik nog nergens problemen mee gehad :stuck_out_tongue: Kvind ze beide mooi c:

Maar de galaxy s kan ook pingen :stuck_out_tongue:

Galaxy s, zeker weten.

Blackberry, maar dat is alleen leuk als je er internet op hebt en veel vrienden met ook een blackberry hebt.

Ik heb de galaxy s, hij lijkt heel veel op de iphone. Je kan er veel mee, heel veel spelletjes, en internet is heel snel. Mijn vriendin heeft de blackberry, daar kan je alleen mee pingen, internet is ook wat langzamer.
Dus ik zou als ik jou was voor de samsung galaxy s gaan.!
xx

Galaxy S! <3

galaxy s, zeker weten. die is zoooo fijn in de omgang en ik vind blackberry veel te lomp. ook is de galaxy s veel mooier en het internet lijkt wel veel sneller te gaan.