Blackberry of samsung galaxy s

Hallo,
ik wil graag een abbonement maar zit nog te twijfelen tussen een blackberry en de galaxy s.
Wat raden jullie aan?

Blackberry! Want met de galaxy s heb ik geen ervaring x]

ik heb blackberry gehad maar binnen 1jaar was die al kapot en ik ben dr normaal mee omgegaan niet laten vallen ofzo, ik neem geen blackberry meer maar dat is mijn mening

Galaxy S!

Ik ben ook aan het twijfelen tussen die! Maar ik hoor alleen maar verhalen over dat de blackberry echt slechtere kwaliteit is. Maar het ligt er ook aan waar je hem voor wilt gebruiken en als je hele vriendenkring een blackberry heeft, dan is dat ping ook wel aantrekkelijk;)

Galaxy S, echt waar!
Super goede telefoon, heel goed internet,
typt super lekker met touchscreen, nog veel beter dan iphone enzo,
hij is heel snel, gaat niet snel kapot,
super leuke apps, hard & goed geluid,
oftewel; super telefoon!

daar twijfelde ik ook tussen!
Maar heb voor de galaxy gekozen, heb m nu 3 weken ongeveer en ben zoooo blij dat ik deze keuze gemaakt heb. Heb altijd samsung gehad tot nu toen, nog nooooit problemen. Verder als je wilt internetten is t gewoon fijn om een groter scherm te hebben, de bb heeft toch een net iets te klein scherm vind ik. Ook kun je op deze telefoon email functie instellen en ik heb whatsapp erop gezet (ping maar dan voor alle telefoons, dus niet alleen bb) dus kan ik gewoon gratis smsen met iedereen die een telefoon met internet heeft.
Verder heb ik nog geen klachten, alles doet t goed, de apps zijn super, t touchscreen is fijn enja alles eigenlijk :grinning:

Mijn zus heeft een galaxy S en k moet toegeven dat ik een beetje jaloers ben,
BB vin ik stom srry

Galaxy S! zeker weten… zowiezo geen BB. Zijn over het algemeen slechte telefoons.

Domme vraag, Galaxy S natuurlijk :face_with_raised_eyebrow:

Blackberry

Ik zit precies tussen hetzelfde te twijfelen, maar ik denk ik voor de galaxy ga. Samsung vind k een fijn merk, en ik vind bij de bb eigenlijk alleen maar het toetsenbordje leuk…

Samsung Galaxy S.
Toetsenbordje heb je ook wel op de samsung, alleen dan touch :wink:

Wat heeft iedereen de laatste tijd met Blackberry’s :pensive:?
Alleen dat toetsenbordje is leuk, voor de rest is daar echt helemaal niks leuks aan…
Ik zou voor de Samsung Galaxy S kiezen :wink:

Galaxy S, aangezien dat de beste telefoon is op dit moment.
En iedereen een Blackberry heeft terwijl het een gaar kutding is :slightly_smiling_face:.

blackberry heeft slechte camera, maar is wel mooi haha. maar heb heel veel slechte dingen gehoord over de kwaliteit, en is niet echt meer origineel.

maarja, ik vind samsung gewoon kut dus ik zou geen van beide nemen ><

Blackberry! Het is het allerbeste mobieltje die ik ooit heb gehad!
maarja, het is net wat iemand fijn vind (: