Blackberry, of iets anders?

Eigenlijk wil ik graag een nieuwe mobiel gaan kopen!
ik denk de blackberry curve 8520 en dan prepaid,
is er iemand die deze blackberry ook heeft en prepaid?
Zit je dan met vodafone blox gratis op internet of gebruik je er iets anders voor… en vertel wat je gebruikt

Of weten jullie een andere leuke mobiel waar je applicaties hebt en messenger ?
Ik wil geen duurdere mobiel dan ¤200,-

Blackberry bold 9700. <333333333333

Ik heb een blackberry 9000. Met een speciaal simkaartje voor gratis ping en internet tot het einde van het jaar. Vanaf januari moet je geloof ik 12,50 per maand ervoor betalen. Is inderdaad van vodafone. (:

Ik heb echt zó ontiegelijk veel slechte dingen gehoord over de Blackberry…

Blackberry sowieso, ik ga 'm ook nemen. Hoor téveel goede dingen erover en hij is gewoon heel goed, je kan alles erop doen… hyves,twitter,ping,msn dus je hebt eigenlijk heel weinig smsjes en belminuten nodig om iemand te kunnen bereiken.
Love it. Ik ga de bb bold 9700 nemen

ik vind de blackberry stom
allemaal 12 jarige domme kindjes die daar zakelijk mee lopen te doen.
terwijl (heel eerlijk), een leuke touchscreen met allemaal spelletjes is veel leuker voor een kind.

Ik heb zelf ook de blackberry 8520 curve.

Ikzelf vind het echt een geweldig ding. Je kan ermee internetten en je mail komt binnen als smsjes.

Hoe het met prepaid zit zou ik wel even goed navragen, want je kan namelijk niet met gewone internetblox op een blackberry op internet. Ikzelf heb gewoon een blackberry abonnement bovenop mijn normale abonnement, betaal dus 12,50 voor het internet, dat is best duur maargoed. :stuck_out_tongue:

Ik heb ook de 8520 maar die was na een maand al stuk… (het touchpad) en toen heb ik een nieuwe gehad en die is na 4 maanden alweer stuk gegaan… terwijl ik er zo zuinig op ben:S en dan sturen ze hem op voor reparatie en dan ben je hem zo 8 weken kwijt bleghh

Ja ik ben alweeer toe aaan een 2e krijg hem vanmiddag binnen omdat mn oude al 3x stuk is geweest in 3 maanden tijd, prut toestellen maar heb net mn abbonement met een half jaar verlengd…

Precies dit, ik heb lekker een Iphone. =)
Snap de hype rond de Blackberry’s niet echt. Ze schijnen zelfs best slecht te zijn en ik vind ze niet eens zo mooi. Ik vind die vergelijkbare Nokia’s (E-serie) véél mooier. Maar ik heb het idee dat mensen hem nemen omdat hij ‘in’ is, want je kan er mee pingen etc. Maar pingen kan je ook met een Iphone, en ook met telefoons met android-besturingssystemen, dan vind ik dat er veel leukere mobiels zijn dan Blackberry’s waar mee je dat allemaal kan! Maarja.