Blackberry met Hi abonnement

Hee, ik wil graag een Blackberry, maar ik heb nu een mobiel met Hi abonnement.
Nu zag ik op de Hi site ook iets van Blackberry Hi abonnement, maar ik heb dus een normaal abonnement.
Kan die simkaart dan gewoon in een Blackberry of moet je er persé een Blackberry abonnement voor hebben?

Je simkaart kan gewoon in de blackberry.
Heb ik ook gedaan.
Had eerst een LG Cookie

Alleen internet werkt niet?

Ikheb Hi Blackberry, dat heb je nodig als je ping enzo wilt gebruiken…

Ik denk ook dat de gewone Hi simkaart er in kan, maar dan kan je niet op je mail enzo… Ik twijfel heeel erg of ik een blackberry neem. Moet wel binnen nu en 2 weken kiezen en anders neem ik de nokia n97 mini. Sorry, beetje offtopic xD

dus als je een hi blackberry neemt kun je gewoon pingen?

alweeer een blackberry-topic? kan er geen algemeen topic worden gemaakt? (of is die er al?)

bedankt voor jullie reactie! beetje late reactie van mezelf dit.
maar het kan dus gelukkig wel gewoon.
ik heb wel Eindeloos Online met m’n Hi abo, dus daar kan ik toch gewoon mee internetten?

Grapje ik snap het al.

Maar nu heb ik een ander vraagje.
Ik wil dus een BlackBerry kopen, los toestel simlockvrij.
Ik heb zelf al een simkaart van Hi, 19,95 per maand.
Kan ik nu een extra BB abonnement erbij nemen voor 10 euro per maand? En moet die dan ook van Hi zijn?
Of moet ik eerst wachten tot mijn oude abo voorbij is? Zou niet fijn zijn want die duurt nog een jaar…
hoop dat jullie me kunnen helpen want op internet staat het allemaal een beetje ingewikkeld.

ugh ugh?

Oh sorry dat komt een beetje ondankbaar over,
ik had het eigenlijk over mijn andere vraag waar geen een reactie op was gekomen, was een beetje sarcastisch bedoeld.
daarvoor had ik al bedankt voor die andere antwoorden :grinning:

Als het goed is kun je die er gewoon bij nemen, tenminste bij KPN kan dat. Dan kun je namelijk je personal sim abbonement aanpassen ik had eerst de nokia N97 mini, maar die vond ik niet fijn dus toen heb ik een bb gekocht (los toestel) en nu heb ik in plaats van gewoon internet bb internet erbij…

Okee! Hoop dat het ook bij Hi kan, weet iemand dat?