Blackberry messenger

Hallo lieve meiden,
zoals de meesten wel weten is blackberry messenger er nu ook voor meerdere mobiele telefoons.
Het lijkt mij gezellig om te pingen met meiden die dat ook leuk vinden.
Persoonlijk vind ik dat handiger dan whatsapp omdat je niet gelijk iemands nummer hebt.
Als er iemand is die dit gezellig vind, hoor ik het graag.
Groetjes,

2010 is al bijna 4 jaar geleden.

Vreselijk dat het weer terug is.

Ik snap niet wat er nu zo bijzonder is aan Blackberry messenger, whatsapp is toch prima? En een Girlscene whatsapp groep is er al in principe.

Ik heb zoiets gisteren ook al op Facebook geplaatst, ook hier zal ik het posten;

‘Wat ik me dus serieus afvraag; waarom staat heel Facebook vol met ‘BB Ping cijferletterHoofdletternogmeerletterscijfer’, terwijl zeg maar het overgrote deel van de smartphone gebruikers ook WhatsApp heeft en de iPhonegebruikers ook nog iMessage hebben. Ik snap de logica van de Ping niet, of moeten we nog afhankelijker worden van alle soorten social media? *sarcasme modus aan* En als we dan eenmalig (of per jaar) 0,80 cent of 1 euro kwijt zijn voor WhatsApp, wat natuurlijk ‘schandalig veel is’ *sarcasme modus uit*…’

Haha eerst als iemand begon over die blackberry messenger was het zo van OUD en nu moet iedereen ineens die blackberry messenger op z’n mobiel hahaahhahaha.

Ook ik vind het best wel onzin daar niet van. Maar ik zou het wel begrijpen dat iemand die ik niet ken niet zomaar zn nummer geeft maar wel zn ping. Via ping kan je niet erg veel maken en via whatsapp wel.

Steek die ping in je anusholletje.

Vind het sowieso een beetje apart dat je er zin in hebt om met vreemden te pingen/appen whatsoever.