Blackberry los kppen, hoe zit het met abbo en ping?

Hoi!

Ik wil binnenkort eigenlijk graag een blackberry kopen, maar het liefst een losse BB zonder abonnement, zodat ik een simonly abonnement erbij kan nemen, en veel goedkoper uit ben met veel meer smsjes en belminuten. Via simonly wil ik dan ook internet op mn BB.

Weet iemand of dit kan? Ik informeer wat om me heen en hoor verschillende reacties. De een zegt dat het niet kan omdat je dan geen blackberry internet hebt en dus niet kan pingen. En de ander zegt weer dat het geen probleem is.

Wie weet hier meer van?

Alvast bedankt!

up

volgens mij wel,
myn nicht heeft er ook 1 en die zei dat je een internet abbo apart kunt kopen (ik dacht dat het 10 euro was pm), zonder dat je een bel/sms abbo hebt.

Je moet inderdaad wel speciaal Blackberry internet aanschaffen. Is geloof ik duurder dan met andere telefoons. Verder durf ik er niks over te zeggen. Ik heb heel stom een BB maar geen internet haha!

je hebt BB internet nodig (gewoon internet heeft geen zin met BB internet kan je ook je mail bijv. ontvangen)

Ik zit ook te denken aan een Blackberry, mn Iphone is helaas gestolen (en nu zit ik aan een abbo van 2 jaar vast).
Is dat speciale BB internet echt alleen voor Blackberry of zou je ook bijv. met dat t-mobile abbonement voor iphone, dat ik dus heb, kunnen internetten?

zowieso moet je om te kunnen pingen, internet hebben maar dan alleen blackberry internet,
wat ik gewoon heb gedaan goedkoopste abbo genomen met internet
toendetijd betaalde ik wel meer maar nu is de goedkoopste ongeveer 30 per maand incl internet, valt mee toch?

Je kan wel een goedkoop simonly abbo nemen (rond de 7 euro ofzo is al behoorlijk veel belminuten) + een BB internet abonement. :wink: wat bij de meeste 10 euro is.

Ben ook benieuwd, heb net een sony ericsson satio… maar wil toch een BB. Heel dom want ik heb pas net een nieuwe ik stond nog met een BB in me hand… maar goed! Dus ben ook benieuwd of dat kan!

ik wil ook simonly, 17,50 is bij de meeste het bb internet… nergens goedkoper?!

help! ik heb precies het zelfde! ik heb een blackberry met een los simonly abonnement van telfort maar mijn vraag is, waar kan ik dan blackberry internet kopen of kan ik ook gewoon voor 10 euro pm internet van telfort erbij kopen?

Je kan een losse BB kopen ja, prepaid, en dan kan je er een simonly blackberry abbo bij nemen, wel BIS, geen ander abbo(onbeperkt internet ofzo) want dan kan je dus niet pingen.

Ik kon bij kpn mijn internet abbo omzetten naar bb internet. Miss even in de winkel navragen of dat bij t mobile ook kan?