Blackberry internet

Een half jaar van te voren kan ik mijn abbonement verlengen, dat is nu. Nu wil ik graag een blackberry. Maar ik vraag me af of dat ik in dat halve jaar dat mn andere abbonement nog doorloopt iets kan regelen zodat ik gewoon internet op mn blackberry heb, en de blackberry functies gewoon kan gebruiken.

Is er iemand die hier iets over weet? Alvast bedankt.

Als je je abo kan verlengen, kan je toch ook gewoon een ander abonement nemen met bb erbij?

Ja dat klopt, maar dat abbonement gaat dan pas over 6 maanden in. Mijn abbonement die ik nu heb loopt nog tot maart 2011. En vraag me af of ik bij dat abbonement ook iets van internet kan regelen.

bel naar je klantenservice en dan kan het denk ik wel

Welke provider heb je? Ik heb namelijk HI, en daar kan je een blackberry abbo er bovenop doen. Kost volgens mij wel 17,50.

Jaah ik heb dat ook… mag binnenkort ook de mijne verlengen, maar volgens mij moet je idd er bovenop BB internet aansluiten, maar dat is dan kut je betaald dan 17,50 :S , terwijl acties nu zijn met BB internet voor 7,50 euro dus dan heb je die lopende abbo met 17,50 en dan half jaar later gaat je andere abbo in van BB internet voro 7,50 dat kan dan toch niet??

Volgens mij is het de 1e maand 7,50… tenminste dat was bij mij zo! Ik weet niet hoe het nu precies zit! Ik heb ook geen blackberry meer… dus ik kan het niet meer checken.

jah je hebt nu bij HI iig actie zolang je abbonoment verloopt is het 7,50 een BB internet…:stuck_out_tongue: het beste is idd of klanteservice te bellen of langs gaan…laat het weten topicstarter !!xD