blackberry in het zand laten vallen.

ehm, ik heb me blackberry in het zand laten vallen, er is niet zoveel mee gebeurd ofzo, maar de toetsen drukken heel raar & k moet wat harder drukken dan eerst.
weet iemand hoe k hem zelf weer goed kan maken fso?
dankjewel voor jullie aandacht. :slightly_smiling_face:

Ik zou even naar een telefoonwinkel, het voorste frontje eraf laten halen(zou het niet zelf doen), zodat je hem ff uit kan schudden en desnoods stofzuigen.

Kan je hem niet uit elkaar halen? dan een beetje schoonmaken en het zand weghalen? Of anders met een DROGE tandenborstel tussen je toetsjes proberen te borstelen.

ben ik de enige die het best stom vind dat mensen zeggen: ik heb mijn blackberry laten vallen. ik zeg toch ook niet: ik heb mijn nokia laten vallen. het is een merk, een gsm, met internet dan maar oke. alsof het een heel statussymbool is.

sorry dat ik zeur

Dit. Als je het zelf doet maak je hem misschien nog verder kapot.

niet stom bedoeld ofzo maar nou doe je net of alleen mensen met een blackberry dat doen.
maar en zijn ook genoeg mensen die zeggen ooh ik heb mn iphone late vallen dusja

@dropsofjupiter

Ik snap niet waar jij je aan ergert? slechte dag ofzo?

dat IS gewoon irritant…

idd, het is wel handig namelijk om te weten wat voor telefoon het is…

JONGE. Dat si toch het eerste wat iedereen gaat vragen :’) ‘‘Wat voor telefoon dan? Want ik heb een koelkastnokia en die kun je zo uit erlkaar halen’’ etc. etc. etc.

Si! :grinning:

@Adolphus ja dat vond ik dus ook, er zullen vast wel meer mensen met een blackberry op girlscene hun telefoon in het zand laten vallen…

ik begrijp precies wat je bedoeld (:

nee, want ik heb precies hetzelfde, wtf boeit het dat t een bb is ?

mn vriendin heeft er ook 1 en die zegt ook continu blackberry … echt heel vervelend

JONGE. Het gaat toch over het algemeen, niet alleen nu. Het is altijd: oh shit, mn blackberry is leeg, oh even mn blackberry pakken hoowrrz.

Dames, houden we het even rustig hier?

Blackberry’s heb je ook verschillende types van dus verschilt het ook weer op wat voorn manier je hem uit elkaar moet halen (mocht dat nodig zijn)
dus, Your Argument Is Invalid.

Hahaha dikke discussie hier waar het topic niet eens over beoogde te gaan :’)

Yeah, actually it isn’t… het gaat toch uiteindelijk wel gevraagd worden wat voor telefoon ze heeft dus is het inderdaad wel handig om te vermelden wat voor telefoon je hebt in the first place.

Ja dat snap ik wel :’) maaja, da’s ook zo met iPhone en shizzle toch. Ik stoor me er verder niet zo aan… WAAR IK ME WEL AAN STOOR… :rage: nee jk. :laughing: laat maar. Ik ben weer eens pietje precies hier :'D