Blackberry en iPhone

Hee!

Omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb, en er niet heel dicht in de buurt een telefoonwinkel zit, dacht ik dat iemand me misschien kon helpen. Mijn vader, hij heeft een iPhone, en ik, ik heb een blackberry, willen graag van telefoon wisselen. Er zijn een paar dingen; ik heb een het zogeheten blackberry internet en ik weet niet of dat samengaat met een iPhone, mijn vaders simkaart is veel kleiner dan die van mij en past daarom niet in mijn ‘simkaart-houder’…
Verder zitten mijn vader en ik wel allebei bij Vodafone.
Heeeeel erg bedankt als je me kan helpen!

Groetjes

Nieuwe simkaart aanvragen, met nummerbehoud?

Je BB simkaart moet je even in een telefoonwinkel laten knippen naar iPhone simkaartformaat. Volgens mij kan dat gewoon. :slightly_smiling_face:

-

idd een andere simkaart aanvragen met nummerbehoud

blackberryinternet heb je niet nodig op je iphone natuurlijk want dat is voor ping enz

Blackberry internet was sowieso al niet nodig voor je Blackberry, dit is echt onzin.
Ik heb ook heel erg lang een Blackerry gehad met abonnement erbij zonder Blackberry internet.
Dit zijn allemaal extra kosten die je voor niks betaald.
Maar goed, daar gaat het niet helemaal om.
Als het goed is heeft je vader een zwart dingetje waar zijn sim-kaart in kan.
Als hij die daarin stopt, heeft het het formaat van een normale sim-kaart, zo kan hij zijn sim-kaart in de Blackberry stoppen.
Als hij dit bij de winkel heeft laten knippen heeft hij denk ik geen zwart dingetje, dan zou ik er even naar de winkel voor gaan.
Jouw sim-kaart heeft Blackberry internet, als het goed is werkt dat ook op jouw vaders iPhone. Mijn zusje had ook een Blackberry met Blackberry internet, zij kon dat gewoon gebruiken in haar iPhone. Haar sim-kaart zou later komen.

Hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face: