Blackberry curve topic.

Hoi,
Je zult wel denken= Alweer een bb topic. Ja, Maar deze gaat alleen over de bb curve omdat er natuurlijk ook mensen zijn die de bold echt afschuwelijk vinden. En ik vind persoonlijk dat er te weinig reacties zijn over een bb curve.

Het draait allereerst over mijn vraag, En als die beantwoord is kunnen jullie verder met er een blackberry curve topic van te maken.

Mijn vraag is: Zal ik een witte blackberry curve 8520 of een zwarte blackberry nemen?
Please help me. xxx- Jamie

beetje overbodig dus…

Ieder zo zijn eigen mening.

Er is al een algemeen blackberry topic, daar gaat het dus in het algemeen over de blackberry, ook over de curve dus.

Weet ik, Maar daar zit bijna niemand meer op en ik wil toch graag antwoord op mijn vraag.

Dus eigenlijk heb je dit topic alleen aangemaakt voor jouw vraag? Zeg dat dan gelijk.
Maar dit is inderdaad overbodig, dus hier kan een slotje op. En je kan het algemene blackberry topic gewoon uppen hoor, dan komen de mensen vanzelf.

nou zou ik je dan maar helpen zodat dit topic gesloten kan worden: wit lekker met glimmertjes past wel bij jou
en hoezo denk je dat mensen hier wel op ga zitten

ik zou een witte nemen,
ik vind wit mooier , en heb m zelf ook in het wit :couplekiss_man_woman:

Algemeen BB topic?

Maar anders, ik zou de zwarte nemen. Ik vind de witte curve niet zo mooi, de witte BOLD is veeeeeeeeeeeels mooier!

Hoezo past wit met glimertjes wel bij mij?

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/194116

:slightly_smiling_face:

Algemeen BB topic.