Blackberry curve 8900

Wie heeft die mobiel, raad je mij die aan?
wat zijn de min en plus punten?
Of wil je er iets anders over zegen , doe maar.

link
http://www.kpn.com/mobiel…true&sku=683743&slimmers=

Dunno, heb de 9700 bold :slightly_smiling_face:

hoe is die?

oke even offtopic, maar serieus; wat heeft iedereen ineens met blackberry?
de halve klas heeft er deze week een gekocht ofzo :'D

Ik heb die telefoon en ik ben er echt superblij mee!
De telefoon is qua gebruik hetzelfde als de andere blackberry’s alleen het model is iets anders.
De telefoon is echt heel handig en supermakkelijk met gebruik enzo, ik hou echt van deze telefoon!

Ik heb deze ook :slightly_smiling_face:.

Maaaar, ik vraag me dan toch af. Als je zo’n telefoon wilt aanschaffen moet je wel een beetje weten waarom en wat je ermee kunt enzo, anders is die niet echt geschikt denk ik.

Ik ben een trotse bezitter! Het is echt een retefijn ding, wel internet erbij nemen als je dat niet van plan was want een Blackberry zonder internet is niks. Ik hoorde van 2 vriendinnen die een Bold 9700 hebben dat de Curve fijner typt dus dat lijkt me een pluspunt. Minpunt schijnt het balletje te zijn, dat kan snel kapot gaan doordat er stof tussenkomt (net als bij ouderwetse computermuizen), maar ik denk dat hij dan wel gemaakt kan worden.

ik wil er gewoon mee kunnen

bellen
smsen
foto´s maken voor de lol
muziek luisten

en het lijkt me handig met dat toetsenbord

omg ik wil dr geen want iedereen heeft m .
loopt iedereen met zelfde telefoon …

dat boeit me niet had eerste een samsung star maar die is zondag gestolen , toevallig heb ik een abbo en mocht een nieuwe uitzoeken

dat maakt toch niet uit, als je een bepaalde telefoon fijn vind moet je die toch nemen!
En over de hele wereld zijn er van elke soort telefoon wel honderden telefoons… (een paar uitzonderingen dan!).

dat bolletje is alleen een beetje wennen,
maar hij is wel echt fijn met foto’s maken bijvoorbeeld,
en smsen.
(vriendin heeft 'm )

en ik ken best veel mensen die de telefoon hebben, en die vinden hem heel fijn! alleen bij sommige mensen valt er bijvoorbeeld een toets af… dat is wel zonde! maar ja moet er dan gewoon voorzichtig mee zijn. Verder is het denk ik wel handig als je internet hebt want dan kan je bijv. pingen met andere mensen die een bb hebben! Succes!!xx

Kan je beter voor een goedkoper toestel gaan, als deze gejat is ben je pas ver van huis.

uhg!!! mensen ga weg van de BB. al jullie "Deze tleefoon is nu hip dus ik moet hem hebben’’ SHOESHOE! koop een LG. of die samsung. whatever.

Blackberry is niet alleen voor bellen/smsen etc. het is voor andere dingen…en ik durf te wedden dat de helft die functies niet eens gebruikt :"D ( Ik wel!)

Wat je nu opnoemt kan je beter een goedkoper telefoon doen. want je gebruikt de BB duidelijk niet waar hij voor is…

Jaaa ik ben aan het twijfelen tussen eentje met balletje of zonder…

ik heb een abbonnement dus het kost niks, ik denk dat ik die zonder balletje neem. is handiger… maar ik ken veel mensen met bb die ook pingen dus dat neem ik ofcourse ook…