Blackberry Curve 8520

Hey, ik heb een vraagje.
Ik ben van plan om binnenkort een blackberry te gaan kopen.
En dan wou ik graag de Curve 8520. Alleen ik wil geen abbo
ik neem dus prepaid, die is iets van 189,- maar ik wil er wel
persé Internet op… is dat een beetje snel en kan dat op een prepaid
mobiel? Volgens mij kan dat wel … maar is het niet shit langzame tering internet?
thanks, x

Ik heb ook prepaid op m’n blackberry. Ik heb vodafone.
Heb wel abbo gehad, maar het internet is nog even snel. Dus daar zal echt niks mis mee zijn.
Als je zo’n vodafone simkaart los koopt, betaal je daar ¤20,- voor omdat er automatisch internet opzit. Het internet is gratis tot 1 juli 2011. (:

Volgens mij heb je dat met vodafone, dan koop je prepaid met een internet blox geloof ik. En dat is net zo snel als gewoon hoor. Het is altijd langzamer dan op PC/laptop

Volgens mij moet je daar een internet abbo voor afsluiten, want voor BB heb je BIS nodig (blackberry internet service) anders kan je niet pingen enzo.

je móet er idd een abbo voor afsluiten, wel logisch toch? Met prepaid heb je er alleen btg op staan meer niet…

dus als ik het goed begrijp heb je als je vodafone prepaid hebt gratis internet? Want dan kan ik lekker aan de internet.

sorry ik heb er echt geen verstand van x)

EDIT: oh wacht daar moet je een speciaal prepaid ding voor hebben lees ik net.

Ik zou gewoon voor een 1 jarig abbonement gaan, ik heb zelf ook de curve 8520, de witte. Ik heb bij de HI een 1 jaars abbonement en twee maanden van te voren dat je abbo afloopt mag je een nieuwe telefoon uit kiezen ( als je hem weer verlengt. )

Gewoon anders even vragen in de winkel. ^^

ligt eraan of je een grote pagina moet lade en niet teveel zooi op je bb hebt staan anders is het internet langzaam
en ja prepaid met internet kan gewoon maar daar ben je inmiddels achter :stuck_out_tongue:

er zit toch wifi op blackberry, en met wifi is internet toch altijd gewoon gratis?!

dit topic is oud-,-

Inderdaad.