Blackberry Curve 8520

Ja, jullie zullen wel denken alweer zo’n blackberry onderwerp maaar ik zit er dus aan te denken de prepaid blackberry curve te kopen. Wie van jullie heeft deze ook? Is hij fijn?
en dan vooral hoe zit het met vodafone internet. De vrouw in de winkel zei namelijk dat als je een keer geen 12,50 per maand aan internet wil gaan betalen in 2011 er geld van je prepaidtegoed afgaat omdat je blackberry automatisch verbinding maakt met internet. Hoe doen jullie dit, want stel ik kan een keer niet dat internet betalen dan gaat er dus wel veel van mn prepaid tegoed af? Alvast bedankttt !

Ik vind de blackberry curve 8520 wel fijn, maar ik heb hem niet met prepaid dus weetniet hoe dat gaat dan.

up

Je kan volgens mij gewoon internet uitzetten en ik betaal bij vodafone volgens mij 7,50E p/m voor mijn bold.

Als je een Blackberry prepaid neemt moet je het volgende even weten: er gaan vele mogelijkheden (die de Blackberry zo speciaal maken) verloren. Met een Blackberry heb je namelijk speciaal Blackberry Internet nodig. Als je dat niet hebt kun je niet pingen en/of andere apps gebruiken en instaleren…

Je kan dat internet gewoon uitzetten.

Maar dat is het dus, tot 2011 kun je dat internet gratis uitproberen en dan vanaf 2011 gaat dat 12,50 per maand kosten. Maar mijn vraag is dus dat als ik dat niet kan betalen er niet geld van mn prepaidtegoed af gaat omdat het internet automatisch aan gaat.

En verder, is de blackberry fijn enzo want sommigen zeggen dat dat downloaden allemaal heel moeilijk is …

nee want dat kan je dus gewoon uitzetten… maarja waarom neem je een blackberry zonder internet? dan kan je beter een goedkopere telefoon nemen naar mijn mening want dan heb je er niks extra’s aan. Ik vind mn telefoon over het algemeen wel fijn alleen loopt die af en toe vast en dat is wel vervelend.

Haha oke bedankttt.
nee neem hem wel met internet hoor, gewoon dat bedrag per maand! thankss iig!