Blackberry Bold/Curve

Hee allemaal,
mijn abbo verloopt over iets meer dan een maand, en over een week moet ik weten of ik mijn abbo bij de hi ga opzeggen en ergens anders een nieuwe neem of niet. Ik wil zowiezo een blackberry, alleen ik twijfel welke en welke kleur.
Heeft er iemand ervaring met de blackberry bold of curve? Welke er beter (sneller enz.) is? Ik wil graag een witte alleen die kun je alleen op internet krijgen en niet in de winkel en die zijn duurder. Weet iemand of er ook witte blackberry curve bestaat? En of, als ik een zwarte bold of curve zou nemen, ik dan gewoon een wit frontje eromheen kan doen en het hetzelfde lijkt? Want heb verder geen verstand van blackberry’s haha. En oja, welke blackberry is de nieuwste? Ik twijfel echt, want ik wil graag internet erbij, en dat is 17,50 per maand bij de hi en 12 euro bij t-mobile. Best veel bij de hi. Maar bij de hi krijg ik als ik een zwarte blackberry neem voor 1 jaar, de mobiel gratis. En bij t-mobile volgens mij niet. Maar ik wil zoo graag een witte haha. Naja, ik wacht maar even de reacties af!

Bold 9000 vind ik heel handig, en ja je kunt een witte behuizing kopen (dat is een voorkant + achterkant) en dan moet je het in elkaar zetten of in elkaar laten zetten en t lijkt of je m dan gwn zo hbt gekocht! succes .

Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen een blackberry bold 9700 en een blackberry curve 8900? Kan iemand mij helpen?

Neem er geen, ik ken mensen met bb die er alleen maar mee in hun hand lopen, constant lopen te pingen en weet ik het allemaal. Ik vind het maar een raar ding waar iedereen verslaafd aan raakt.

Ik wil m al zo lang!

Ik weet alleen niet welke…

Neem een iPhone

Nah

neem een witte blackberry bold 9700, lieeefde!
& ze hebben hem bij hi :]

Ik heb curve 9300 :d
Ik vind hem goed werken.
ik zou die nemen :stuck_out_tongue:

Witte bold 9700 :smiling_face_with_three_hearts:
Ik vind hem fijner dan de curve!

ik heb ook een curve! Verslaafd eraan vooral aan pingen! Geweldig

Alle abonnementen van BB zijn zo duur door het internet wat je speciaal erbij moet nemen voor de Blackberry… beetje jammer x]

Bij T-mobile? Want dat abonnement heb ik ook gezien, maar toch maar niet gedaan omdat ik van iedereen hoor dat T-mobile slecht is… x]

curvee is goedkoper?