Blackberry Bold 9900

Hallo

Ik denk er aan om een BB bold 9900 te kopen. Maar het zal mijn eerste bb zijn, dus zijn er dingen die ik moet weten voor ik een bb koop?
Heeft er iemand trouwens ervaring met dit gsm? Zijn er nadelen?

Alvast super bedankt! :relieved:

Als je van plan bent hem twee jaar te houden: niet doen, houden die dingen vol. Na een maand of 12/13 beginnen ze zulke kuren te vertonen dat je er gek van wordt.

Is mijn ervaring met blackberries, maar tot aan het moment dat ze zo raar beginnen te doen zijn ze wel erg fijn. Vooral t toetsenbord.

Oh en een nadeel is dat tegenwoordig toch wel alle apps voor android en iOS gemaakt worden, veel minder voor blackberry.

Ik zou het ECHT niet doen als ik jou was. Heb een bb bold 9900 sinds augustus 2011, en heb er sindsdien alleen maar gezeik mee gehad. Hij liep continu vast, viel de heletijd uit (wat trouwens absuuuurd veel batterij vreet) etc. Nu heb ik een nieuwe gehad omdat m’n oude niet meer aan ging, maar deze geeft geen geluid als ik gebeld word, tenzij ik hem op luidspreker zet.

iedereen die een bb koopt is er eerst laaiend enthousiast over en dan ineens vinden ze het een k*t ding en gooien ze het op de grond om er van af te zijn.

Niet, maar dan ook NIET doen.

Niet doen! Echt niet. Niemand heeft meer bbm/ping. Je kan beter voor een Samsung Galaxy gaan! Je kan er ook nog eens veel mee.

Als je niet teveel geld wil besteden aan een Smartphone ga dan voor een Samsung telefoon met android.

Ik heb mijn blackberry al meer dan 2 jaar ! Maar omg , hij maakt me zo GEK ! int begin liep alles goed… tot dat hij begon te blokke nso ;s dus kan soms heel vervelend zijn… en het opstartte duurt misschien een eeuw ! nee nee , maar toch wel een tien minuutjes fso… :dry: heb eigenlijk dringend een nieuwe gsm nodig !