blackberry bold 9780 of 9790 ?

eindelijk mag ik een nieuwe mobiel & ik heb voor een bb gekozen. nu zit ik te twijfelen tussen die 2. ik heb ook nog een probleempje… ik wil heel graag muziek erop zetten en alles, maar ik weet niet hoeveel GB die dingen hebben ? en het lijkt me zonde om 400 euro uit te geven voor iets dat geen GB heeft. wie o wie weet het? meld het aub. dankjewel x.

Neem gewoon geen blackberry want dat zijn kutdingen.

ja. dat zegt iedereen. hoezo een kutding damn?

Het heeft een klein kutschermpje, je kan er niet fatsoenlijk op internetten/apps op spelen enzo. Ze gaan heel snel stuk, hebben vaak storingen etc.

c’’’:
Ik je topic van net wordt een black berry door iedereen afgeraden
En dan wil je nog steeds zo’n ding kopen x)
Hoe bedoel je eigenwijs.

ik hoef geen apps. ik heb samsung gelaxy s 1, en het leid me echt erg af. en ik vind internetten goed, vooral met touchscreen & qwerty toetsenbord. :grinning:

ja, ik wil die blackberry gewoon weetje. ik vind het mooi en schrijft lekker alles.

Kan je beter iets nemen wat er op lijkt.
Als die altijd kapot is heb je er niks aan.

jeetje, als zij toch een blackberry wil …

Ik heb er ook een en nooit grote eproblemen mee gehad. Wel minder leuke apps als op bv iphone maar ze zijn heel stevig en gaan niet kapot als je m laat vallen.
Typen werkt ook superfijn (ik heb een hekel aan touchscreen)
Behalve dat het internet soms vastloopt is het gewoon een prima telefoon hoor

ja dat bedoel ik ook. ik haat ook touchscreen. het typt niet, en mn telefoon is helemaal bekrast. echt niet fijn. opstarten duurt 10 minuten. echt gewoon niet te doen. en het gaat mij niet om apps. ik wil meer pingen etc. apps heb ik op mn ipad, en dan heb je geen apps nodig op je mobiel… bovendien is alles klein en ook niet leuk. en internet loopt ook heel vaak bij mij vast. ik heb ook veel problemen met internet. ik snap sommige mensen niet. ze hebben geen bb en zeggen dat het slecht is. naja.

dan maak je hem toch ? xd.

maar je hebt wat meer aan een mobiel die altijd heel blijft :wink: maar het is jouw keuze, ik heb geen verstand van Balckberry’s als ik eerlijk moet zijn.

oke dan. maar geen enkele mobiel blijft altijd heel…

hier kan ik zo niet tegen he, dit zijn zo’n domme vooroordelen. ik heb mijn bb al 3 jaar en nog NOOIT problemen mee gehad.

^ Het is gewoon een feit dat veel Blackberrys snel kapot gaan. Overal zijn er ook artikelen over hoe hard Blackberry daalt en dat heel weinig er maar tevreden mee zijn.

‘Tevens blijkt dat slechts 14 procent van de Blackberry-gebruikers tevreden is met zijn toestel, ter vergelijking bij de iPhone is dat 44 procent.’

http://www.nu.nl/gadgets/…ckberry-verslechtert.html

Het is echt niet voor niks dat dat merk ineens zoveel minder populair is.

Iphone heeft nu iedereen al. En dat boeit me niet zo veel… Ik vraag niet om discussie, maar om je mening welke ik zou kiezen. Gosh, je haalt me niet meer over.

Ja, daarom. En ik heb gevraagd om je mening. Niet om discussie. Word een beetje niet goed van.

Als ie volgende week stuk is…niet gaan janken. Je bent bij deze door mij, en door al meerderen voor mij, gewaarschuwd.
Succes met het geld uitgeven aan een telefoon die het geld niet waard is, en het geld voor de reparaties. :’)

Ik heb ook een blackberry gehad, en die heeft het twee jaar lang gedaan. Alleen de flitser werkte niet meer goed op het laatste moment (mijn abbo liep af), en heb een compleet nieuw toestel gekregen. Met de service is niks mis dus.
Maar als je een telefoon neemt om de apps kan je beter geen Blackberry nemen. Verder denk ik dat mensen nogal overdrijven. Als je een Blackberry niet heel kunt houden kun je zoiets kwetsbaars als een iPhone waarschijnlijk ook niet heel houden (hiermee doel ik op het glas).
Mijn broertje heeft de 9780 en is hier tevreden mee, ik heb de 9700 gehad en ondervond ook geen problemen.