Blackberry Bold 9700

hallo, ik krijg binnen twee weken een blackberry bold 9700 wit,
alleen had ik nog een paar vragen;

1. Kun je voor je bb ook apps downloaden zoals op de ipod touch,
    zodat je er dus spelletjes enzo erop kun doen?
    2.Kan het toestel op zich veel dingen doen o valt hij tegen?
  2. Mensen die een bb bold 9700 hebben kunnendie mij misschien iets erover uitleggen en misschien ook een menin geven over het toestel?

B.V.D

Ja, je kan apps downloaden. Sommigen zijn gratis en voor sommigen moet je betalen. Waarschijnlijk kun je er wel wat minder mee dan met de ipod touch omdat de BB meer een zakelijke telefoon is. Maar ik heb zelf ook de bold 9700 en ik vind 'm fijn. Ik vind trouwens een toetsenbord ook fijner dan een touchscreen…

thanks, maar voor die apps moet je daar een programma ofzo voor hebben net als itunes, sorry voor al die vragen maar ik wil even kijken of hij wel goed is enzo haha :flushed:

Je hebt gewoon al appworld op je telefoon als het goed is en daar kan je dingen kiezen, wat er top 10 for free is enzo. Het wijst zich vanzelf en als je hem download dan komt hij in je downloadmap.

Die staat al in je menu’s onder BlackBerry App World, maar als je een blackberry net hebt gekocht moet je eigen handleiding doorlezen en dan kan je die app world downloaden. Staat ergens bij Help. Maar ik vind het wel een fijn ding hoor, nu heb ik alleen een nieuwe versie gedownload van hyves en dat werkt echt niet… De iPod touch heeft een meer uitgebreide app world denk ik, bij blackberry heb je niet zoveel spelletjes… En voor sommige moet je betalen… Ik zou als ik jou was ook even kijken op de blackberry hyves, daar staan ook heel veel dingen op! :wink:

thanks allemaal, maar wie weet misschien welk provider het beste is?
ik hoorde dat t-mobile zowizo niet goed was omdat, je daarop bijna nergens internet hebt.