Blackberry bold 9700 kloon heeft ping?

Ik ben een site tegen gekomen waarmee je met een Blackberry bold 9700 gewoon kan pingen maar dan via nimbuzz het is net als skype.
Voor de rest draait de gsm op java en is het uiterlijk helemaal hetzelfde, iemand hier meer info over?
De webshop is in Belgie en de prijs was 150,- keuze in white en zwart. maar vond de witten mooier :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hm klinkt wel te mooi om waar te zijn :’) maar heb geen ervaring mee. Upje want ben namelijk wel nieuwsgierig.

Wat is dat ? Kan je mij anders de link geven.?

Ik ga even kijken, dankje meiss

Ik vind het niet kunnen om mij zomaar te beschuldigen van iets waar ik niets mee te maken heb.

Je bedoeld www.replicamobiles.be ?

Ik kan je zeggen dat ik nog nooit dit forum van te voren heb gekend, ben er via google terecht gekomen. En dat je mij zomaar de schuld geeft vind ik ook niet normaal. Ik kom hier net als iedereen mijn tijd verdoen en vragen stellen, vandaar dat ik het niet terecht vind dat je mij zomaar beschuldigd.

Google, die heeft wel info.

Er is een topic gaande over die website, en wat ik heb er in godsnaam mee te maken?

Een keer kom je de verkeerde tegen

Google je mee? Ik vind er niets op terug

Dan geloof je me maar niet, maar als je een keer de verkeerde tegen komt, zal je het niet gauw vergeten, want zomaar iemand uitmaken voor spam en dergelijke is niet gewoon. :rage:

Nou iemand nog die kan helpen.?

Wat is die site waar dat opstond dan?

Nee daar kun je niet mee pingen want daar heb je bb internet voor nodig en die werken alleen op echte bb’s.

Hier heb ik wat aan , maar wat is nimbuzz precies? Want dat is een soort inlog programma voor de ping naar mijn wten

Het is ongeveer hetzelfde als Skype, dus je kan gewoon gratis naar het buitenland bellen/chatten en berichten versturen. Het enige wat je ervoor nodig hebt is Internet op je telefoon. Gewoon even op die site kijken, staat alles wel goed uitgelegd!

jahoor sinds wanneer heeft een blackberry de echte nou weer een camera van voor ja juist ja.

Ik zeg een kloon he :pensive:

misschien, maak je wel helemaal geen reclame
maar t lijkt er op door de manier hoe je t doet
eerst aan het begin gegevens geven , hoe goed het wel niet kan werken met nimbuzz en dit en dat , dan vragen of mensen er van gehoord hebben en dan ‘bedoel je *sitenaam*?’

Oh, a.u.b mensen waarom denken jullie dit?
En iemand die reclame wil maken, kan dat zo doen daar hebben ze mij niet voor nodig. Ik wil gewoon weten of je er mee kan pingen of andere mogelijkheden zijn.