Blackberry bold 9000 of Blackberry curve 8900?

Ik ben aan het twijfelen tussen een blackberry bold 9000 of een blackberry curve 8900, welke zouden jullie kiezen en waarom?

En voor de mensen die een Blackberry hebben: wat voor abbonement hebben jullie?

http://img218.imageshack.us/img218/4420/curve8900vsbold9000.jpg

Up

Heeft niemand hier een Blackberry?

Ik zou de tweede kiezen
omdat ik die nu eenmaal mooier vind

Ik heb een blackberry curve prepaid, maar die moet ik terugsturen omdat ie niet meer aan wil gaan.

Ik vind de bold mooier.

ik zou curve doen of bold 9700
mijn vriendin heeft ook bold 9000 en ik vind hem echt lelijk, en haar balletje doet het niet meer. daarom raad ik je hem niet aan

Oké ik moest echt 5x kijken voor ik verschil zag.
Ik vind alleen witte blackberry’s mooi :’)

Oke oke, ik hoor dat de balletjes wel snel kapot gaan ja, maar ik vind met balletje mooier.

Met prepaid kan je niet op internet toch?

met prepaid kan je wel op internet, kost alleen heel veel btg.
ik vind ook alleen witte blackbarry’s mooi

ik heb de blackberry curve 8520 zonder balletje en mijn vriend heeft de 8900, ik vind dat balletje echt vervelend.
ik zou de curve nemen want de bold is zo groot

bold 9700 vind ik 't mooist.
en die heb ik. yay ^^
en ik heb trouwens geen bb-abo.
mijn zus wou haar abo verlengen en mocht ze een toestel bij kiezen, maar ze wou geen nieuwe. ik was opzoek naar een nieuwe mobiel dus ik vroeg of ze de bb bold 9700 voor me wou nemen. Dat heeft ze gedaan, en nu heeft zij dus haar abo verlengd, maar ik heb het toestel met mijn eigen prepaid-simkaart erin. (:
i love my blackberry.

Maar heb je er dan wel internet op enzo?

9000!

Het is verandert! HELP! Blackberry curve 8900 of Blackberry bold 9700 ??

up,

ik heb precies hetzelfde probleem. ik vind met bolletje zowiezo mooier dus daar ga ik zowiezo voor. alleen ik weet niet welke provider en welke mobiel…

de bold is mooier vind ik

Jawel, kan wel, alleen betaal je daar voor