Blackberry app world, help?

Ik heb sinds zaterdag een blackberry, en vanaf maandag heb ik internet.
Heb nu eindelijk de juiste appworld gedownload! Ik heb al een id aangemaakt, maar als ik in probeer te loggen, dan doet die het niet en krijg ik een foutmelding. Een vriendin van mij en m’n broer hebben al geprobeerd om in te loggen met hun account,maar blijkbaar ligt 't aan mijn mobiel. Heeft iemand hier verstand van ?:blush:
misschien moet ik nog wat downloaden ofzo?

Ik heb trouwens de blackberry curve 8520 als dit belangrijk is!

Liefs.

Volgens mij deed hij het bij mij eerst ook niet, ik heb eerst dat account gemaakt volgens mij op de computer en daarna deed die het. Ik weet het eigenlijk niet wat ik heb gedaan. Niet echt nuttig, sorry!

dat had een vriendin van me ook
we hebben beide de bold 9700 en mijn id deed het ook niet bij haar en ze kreeg met haar id ook steeds een foutmelding
ze heeft hem volgens mij daarna nog 3x opnieuw moeten downloaden en ik weet niet zeker maar volgens mij had ze daarna ook nog een nieuwe id aangemaakt mss moet je dat even proberen

haha, in ieder geval bedankt! Dan ga ik het zo even proberen.

Oke dankjewel! Ga het proberen.

Hoi ik heb een vraagje, ik heb sinds kort de blackberry curve 8520. en probeer telkens appworld te downloaden, maar als hij klaar is met downloaden krijg ik hem nergens te vinden. ik heb ook al een paar geprobeerd om de batterij er een keer opnieuw in te doen, maar niks helpt! weet iemand hier meer over?