Blackberry abonnement

Wie heeft er allemaal een blackberry met abonnement? Ik wil er namelijk een aanschaffen, maar waar kan ik hem het goedkoopst krijgen? Dus een abonnement bel+sms+internet.
Ik zit te denken aan t-mobile, omdat ik daar nu prepaid van heb, dus dat is wel vertrouwd. Dan betaal ik het eerste jaar 19,50 per maand en vervolgens het tweede jaar 31,40 per maand (want het eerste jaar is het internet gratis, maar het tweede jaar niet meer) bij deze bundel krijg ik de bb gratis.
Wat betalen jullie en welke provider hebben jullie?

Ik zou hem zoiezo niet in de winkel aanschaffen.
Want daar betaal je 150 euro voor het toestel.
Als je hem via hi ofzo koopt heb je geen toestelkosten.

Heb ik vandaag gehoord.

Ik neem er 1 van T-Mobile!

kijk op superdeal

daar is alleen geen keuze uit een blackberry, maar wel goedkoop allemaal!

ik heb bij hi een abbo laagste voor sms en bellen ik weet alleen niet welke.
ik heb een jaar een abbo en internet zit erbij moest alleen wel 70 euro voor de bb bijbetalen mja vond ik niet erg ^^

ik betaal 22.50 per maand , valt toch wel mee?

Ik heb een abbonement bij hi bij MTV mobile.

Ik heb niks voor het toestel moeten bijbetalen!
Mijn abbo bestaat uit: onbeperkt internet, 90 smsjes OF 180 belminuten.
en ik betaal het eerste jaar 18,50 en het 2e jaar 37,50.
Meestal koop ik er een smsbox van 10 euro voor 1000 smsjes gratis bij want ik red het nooit met mijn abbonement. Maar gratis internet is zeker fijn en pingen ook! Heb trouwens de bold 9700.

Succes ermee.

Iemand die ik ken zit bij Vodaphone en die had best een kutabo
en iemand anders die ik ken zit bij Hi en die had wel een chille
maar het is maar net wat voor abo jij wilt
ik zou persoonlijk gaan voor 1tje met onbeperkt internet en een lage sms bundel aangezien je toch whatsapp gaat doen.

Je moet ook rekening houden met het ‘onbeperkte’ internet van tegenwoordig. Bijna overal is er een maximum op gezet van 250 mb. Bij T-mobile niet! Daar is onbeperkt nog echt onbeperkt, daarom heb ik voor t-mobile gekozen

en misschien moet je even aangeven welke bb je wilt hebben. Er zit namelijk nogal een verschil tussen een curve en een bold!

o haha die hebben er wel gestaan
sorry…