Blackberry abonnement

mensen met een blackberry haha;

Hoeveel betalen jullie p/m?
betalen je ouders het of jij zelf? en als je ouders het voor je betalen, hoe heb je ze zover gekregen om het voor je te betalen?
xx

ik betaal 35, 25 voor mijn bellen en smsen en 10 voor onbeperkt internet (:
enn ik betaal het zelf

Ik betaalde iets 49 euro incl internet, maar ik was dus een beetje opgelicht enzo lang verhaal. Mja nu heb geen nieuwe BB genomen maar een simonly abbo met mijn huidige BB en daarom betaal ik 28 euro incl 10 euro internet.
Bevalt wel, maar ik was er laatst over heen.

Ik betaal het zelf, alleen die keer dat ik 700 euro moest betalen omdat ik niet had nagedacht over het BB gebruik in Kroatie heeft mijn ma betaald.

owja, ik kan je ook een Verzekering aanraden.

die van mij is 45 euro inclusief internet,
maar ik heb maar 155 belminuten

Mijn moeder betaalt mijn abbo, en het eerste jaar is het 22.50 met alles inclusief en dan word het 45 euro. Ik had al 2 jaar een abbo, maar deze is wel omhoog gegaan omdat ik de BB wauw. En ik heb mijn ouders niet over hoeven te halen.

eerste jaar 32,50
en het tweede jaar 42,50

ik heb onbeperkt internet, 1000 smsjes en 60 belminuten en ik betaal het zelf.

Ik betaal 20 euro per maand bellen en internet ik heb namelijk mn BB simlockvrij gekocht en heb gewoon een simonly abbo.
Vroeger betaalde mn vader mijn abbo omdat ik elke dinsdag zn hond uitliet want dan kon die dat niet zelf doen haha maar dat bood die zelf aan dus heb ze niet over hoeven halen.

waarom zou je hem verzekeren? als er nu iets mee gebeurd krijg je gewoon een nieuwe. valt onder garantie.
mn vriend had hem laten vallen en hij kreeg ook gewoon een nieuwe.
Een ander meisje had hem zelfs in de wc laten vallen en zij kreeg ook een nieuwe, zei ze gewoon dat ie raar deed.

en mijn bb was ook stuk en ik had ook gewoon een nieuwe gehad. dus verzekering of niet je krijgt toch wel een nieuw toestel, als je maar niet zegt dat ie stuk is door jouw schuld.
Eigenlijk is bb best wel slechte kwaliteit…

Nja dat weet ik net zo niet, maar ik vind het gewoon een fijn idee.
Ik heb mn bb al een jaar, dus die garantie vervalt toch ook een keer?
Zoiezo krijg ik nu elke keer (mn derde BB en 4de reparatie) een leen BB.

wow dat is best duur dan 42,00…
welke provider hebbe jullie dan?

garantie heb je 2 jaar. en geloof me je krijgt gewoon een nieuwe met of zonder verzekering, want die dingen zijn zo snel stuk. Eigenlijk bijna iedereen die een bb heeft in mn omgeving heeft alweer een nieuwe gehad, omdat die oude stuk is. die van mij hield er na een maand al er mee op (touchpad was stuk)
verzekering is alleen maar geldklopperij.