Blackberry abbo of toch niet

hallo mensen met een BlackBerry
ik heb een vraagje over de BB. Bij google vind ik niet de juiste info en hier ook niet.

ik wil een BB kopen maar ik bel bijna nooit. SMSen doe ik gemiddeld maar een BB lijkt me vooral handig ivm pingen, ik wil dus graag internet erbij.
Nu zoek ik dus de goedkoopste oplossing. Is een abbo voordeliger ivm internet of toch prepaid via vodafone waar je elke maand 12,50 wordt afgeschreven. Ik zoek een abbo onder de 20euro, weet iemand een goedkoop abbonement?

En als er bij een abbo staat: 250mb internet… is dit genoeg?
Heel erg bedankt!
&ik vind de curve mooier dan de bold

ik heb bij vodafone een abbo gezien voor 16,20euro incl 250MB BB basisinternet diensten.
Is 250MB voldoende?
OF weet iemand nog zo een goedkoop abbo?
dankjullie!

Ik heb niet zo heel veel verstand van abonnementen enzo, maar ik was hier ook over aan het denken, maar ik was een beetje bang dat er elke maand een bedrag van mijn rekening afgehaald zou worden, maar dat ik het niet helemaal opmaakt. Volg je het nog?
Toen zei mijn vader: ‘‘Je kan internetten enzo op je mobiel, als je maar geld op je kaart hebt staan. Koop gewoon eens een half jaar lang beltegoed van het bedrag dat je kwijt zou zijn aan een abonnement. Dan weet je direct wat voordeliger is.’’

Ik heb eigenlijk geen idee of je hier iets aan hebt, but okay.

maar om te pingen heb je toch meer nodig dan alleen internet? Of heb ik dit niet goed begrepen?

Ga langs bij de winkel dan, lijkt me makkelijker :wink:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/194116