Blackberry aanschaffen

[i]Ik heb een vraag;

Er staat bij de ‘hoeveel kost een blackberry prepaid blox;’

In het begin zal een aparte prepaid BlackBerry sim worden verkocht waarop de prepaid BlackBerry Blox al is geactiveerd. Deze sim kost ¤ 19,99 (inclusief ¤ 10 gratis tegoed en de BlackBerry Internet diensten tot 1 juli 2011 gratis). Op die manier kun je gratis de extra diensten uitproberen.

Vanaf 1 juli 2011 kost de prepaid BlackBerry Blox ¤ 12,50 per maand. Dit wordt dan maandelijks automatisch geïncasseerd van je prepaid tegoed. Voorwaarde is uiteraard wel dat er voldoende tegoed is.

Het is ook mogelijk om de prepaid BlackBerry sim te kopen in combinatie met een BlackBerry toestel (de BlackBerry Curve 8520). Dit totale pakket kost ¤ 179,99 (inclusief ¤ 10 gratis tegoed en de prepaid BlackBerry Blox zijn tot 1 juli 2011 gratis).

Is het zo dat dan bij iedere opwaardering, ¤10,- telkens erbij zit, of is dit eenmalig. Dat vind ik nogal onduidelijk op de site[/i]

Owja? Wat krijgen mensen dan van Blackberrys?

^ Ik denk dat het te maken heeft met de straling.

Dat heeft elke telefoon. En anders was het wel op het nieuws. Nja ik vind het paniekzaaierij.

up

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Je kan ook een mobiel nemen met whatsapp. Dan kan je ook gewoon met een bb ‘pingen’.

Ik zit met precies hetzelfde xD

Oh sorry voor de late reactie.
Maar, de Blackberry heeft extreem veel straling.
Mijn moeder werkt ergens waar ze regelmatig dat soort gevallen krijgt.
Er zijn nu in een maand of 2 al meer dan 8 mensen langsgeweest die hun Blackberry in hun broekzak deden en inmiddels ernstige klachten hebben aan hun lies of iets wat daarbij in de buurt zit. Blackberry weg (en sommigen fysiotherapie als de klachten niet helemaal weggaan) en het gaat over.

Niet dat ik hiermee paniek wil zaaien want dit is niet bij iedereen zo met een Blackberry, maar toch.

Ja, mijne is zo groot, dat past niet :stuck_out_tongue:
Ik merk wel dat als hij niet op de slaapmodus staat, ik niet kan slapen.
Maar verder merk ik het nog niet, dusja
Vind hem toch ook te fijn.
Denk ook dat de iphone enzo veel straling geven. But thanks for the heads up :wink:

Ik heb de blackberry curve in november gekocht bij vodafone :’)

Ik ben er best tevreden mee, alleen mn V doet het soms wel soms niet. Maar daar stoor ik me verder niet aan, en je hebt idd die blackberry blox ofzo tot juli? Maar ik gebruik ping niet, want als het afgelopen is ga ik ook niet 12,50 er voor betalen, ik gebruik een telefoon alleen waar voor het is, smsen en bellen xD.
Alleen dat internet gebruik ik wel, zolang het kan, maar die is afentoe best langzaam. En hyves ook :’)

Als je een blackberry koopt bij vodafone, altijd in de winkel, want die stellen hem voor je in. Zodat die meteen gebruiks vriendelijk is zegmaar. Enn, je kan ook voor 10 euro iedere maand 1000smsjes kopen, dat doe ik altijd. Das best makkelijk :’)

Alleen, ik vind wel de fotos slecht bij de blackberry, want ik had er een op hyves gezien, en het is echt zn webcam kwaliteit foto. Niet dat ik veel fotos maak

Oh en dr zit een gratis sd kaartje in :'D
naja bij mij dan, en zn kind in mijn klas (heeft m ook van vodafone) Maar ik moest er nog wel 200euro voor betalen…

BB-topic.