blackberry 9780 met mtv mobile?

Het eerste jaar krijg je 50% korting, waardoor je gemiddeld op zo’n 30euro per maand uit komt. Het voordeel hierbij is dat je voor 1euro per maand je smsjes kunt verdubbelen (je hebt namelijk relatief veel belminuten en weinig smsjes) en ook heb je onbeperkt internet. (dus geen ‘onbeperkt’ zoals bij vodafone terwijl je gewoon een limiet hebt van 1G) Het bereik schijnt er goed te zijn, alleen de klantenservice laat te wensen over… Heeft iemand ervaring met Mtv mobile?

Geen ervaring mee, maar ik blijf dit topic volgen :slightly_smiling_face:
Up!

Dus na het tweede jaar betaal je ¤60.- per maand.
Vind je dat niet too much?

Dubbel

Ik heb hem besteld bij t-mobile!
Ook onbeperkt internet, en goedkoper !

+ bellen en smsen gaat gewoon vanuit 1 bundel

Nu ik het nog eens lees, er staat gemiddeld. Dus dan zal het wel zo zijn dat ze het eerste jaar bijv. 20 euro betaald en het tweede jaar 40 zeg maar.
Dat van t-mobile komt ook gem. op 30 euro per maand, alleen zit er niet zoveel verschil in het eerste en het tweede jaar. Dus zijn de kosten beter verspreid, dat vind ik zelf fijner.

Een vriend van mij heeft ook de bb9700 met mtv mobile, en is er zelf heel erg tevreden over.

ja daar heb je gelijk in, dat is inderdaad fijner. nou een vriendin van mij heeft t-mobile en die zou maar al te graag een andere provider willen. maar als ik de voor- en nadelen van beide providers tegen elkaar ga opwegen, krijg ik bij mtv toch meer voor je geld. (meer smsjes/belminuten en echt onbeperkt internet en dat scheelt 1 à 2 euro per maand) nu is het alleen nog de vraag hoe anderen mtv ervaren… omdat die provider nog niet zo lang bestaat wacht ik liever met bestellen totdat ik weet hoe het zit

heeft zij toevallig ook die smsverdubbelaar van 1euro per maand? ik las ergens op internet dat dat niet bij iedereen goed was gelopen (doordat mtv ‘vergeten’ was om het erbij te doen, waardoor ze alsnog over hun aantal smsjes gingen ofzo…?)

30 gemiddeld. eerste 12mnd 20 euro, daarna 40 euro.

iemand? up up

nog een upje

Ik heb HI. betaal 34.90 maar dan heb ik ook nog eens 1000 smsjes erbij! moest ik wel nog in het begin 25 euro ofzo bijbetalen.
Kon ook 32,- doen, maar dan werd het 80 euro de eerste keer voor het toestel!

Btw, er zit wifi op blackberry he, dus als je thuis op internet wilt kan dat gewoon via je eigen internet :wink: en dan kost het je niks.
Alleen voor buitenshuis heb je dan je internet nodig… maar neem aan dat je niet over dat beperkte internet heen gaat…

wat heb jij er allemaal bij zitten dan? hoeveel sms/minuut en gewoon blackberry internet? (hi20 abonnement?)

niemand… ? up

Bij Hi kan je gratis je smsjes verdubbelen.

die zitten al in de prijzen verwerkt die je op de site ziet staan. mooie misleidende actie dus

ik heb de BB bold 9780 bij mtv-mobile en ben er wel tevreden mee. Enige nadeel is dat je niet zomaar je belminuten kan opvragen, maar dan naar de hi-winkel moet of de klantenservice moet bellen. Ik heb dat de hi winkel zowat naast m’n school ligt dus ik kan kijken wanneer ik wil ^^