Blackberry 8520

Ik heb sinds vandaag dus de Blackberry Curve 8520. Ook heb ik wifi ingesteld, maar het probleem is dus dat ik niet op internet kan. Ik klik op de browser en typ bijv. girlscene of google in maar het werkt niet. Ik kan wel berichten verzenden maar als ik in mn menu bij berichten kijk staat er niks en komt een popup met: “Geen berichtenservices ingesteld”. Op internet staat ook dat je je email kunt instellen, ook dat lukt niet. Iemand tips? :slightly_smiling_face:

Meestal moet je via je provider een aantal instellingen binnen krijgen via berichtjes.

Dat hebben ze bij mij gewoon in de winkel gedaan omdat het steeds maar niet aan kwam. Kijk even op de site van je provider ofzo?

Je moet even naar verbindingen beheren (staat in je menu).
Als je daar bent zie je Wi-Fi thuis ( bij mij dan) en dan moet je even kijken of die daar wel ingeschakeld staat!

okay bedankt :slightly_smiling_face: ik zal binnenkort wel even naar de winkel toegaan … (als het me nog niet gelukt is) iig. als het lukt zeg ik het wel xD

Het internetten wil nu :'D
Moest alleen nog op hotspotregistratie klikken …

Nice!

Iemand een idee hoe ik mijn emailadres in moet stellen? Er moeten twee opties beschikbaar zijn maar bij mij staat alleen die andere :s

Unsupported Device
Sorry, your device does not meet the system requirements that are needed to support BlackBerry App World.

help?

up

heb je een blackberry internet abbo? of doe je het altijd via wifi? Als je alleen wifi gebruikt kan je niet je mail instellen of pingen.

Hmm, okay xD Misschien word het dan tijd om een BIS abbo aan te schaffen :slightly_smiling_face: Maar kan je dan als je BIS abbo hebt dan ook app world downloaden?