blackberry 8330 - internet?

Ik wil graag de Blackberry 8330. Maar ik wil ook gewoon een WIFI verbinding kunnen maken, waar dat mogelijk is. Nu heb ik research gedaan op het net en heb ik al wat gevonden. Maar dat is alleen maar Amerikaanse informatie.

Dus nu vraag ik me af of mensen in NL met deze BB ook gewoon WIFI verbinding kunnen maken en of het snel gaat enzo.

P.S> Er zijn verschillende BB’s en er zijn 3 andere die heel erg op deze lijken. Dus de Blackberry Curve 8330.

http://susansternberg.files.wordpress.com/2009/07/blackberry-curve-8330-sprint1.jpg
Zo heb je nog verschillende kleuren.

Adybody?

Ja, je kunt bij Mobiel Netwerk WIFI instellen. Maar ik zou als ik jou was gewoon een Blackberry Internet erbij nemen (bij je provider), dan heb je altijd en overal internet!

Aah. Maar ik ga dan en sim only kopen van Simpel (wil m’n moeder en ik vind het goed"), maar kan je daarbij ook gewoon Blackberry Internet nemen?

Kun je zo een pin verbiding hebbe als jee wi-fi hebt

Ik denk het niet, want sim only is toch alleen prepaid?
Beetje duur.

Bij vodafone maar ook bij andere providers heb je al voor 20 euro onbeperkt internet. Dat kun je gewoon in winkel de vragen.

Ik vind wel dat je bij een BB internet moet, want dat is vind ik heel het idee van een BB.

Je kan pingen zonder internet dacht ik zo? Ik weet het niet zeker. Maar toen ik geen verbinding had door die storing. Kon ik gewoon Pingen :grinning:

Nee, de Sim-Only bij Simpel is een Sim-Only abonnement. Jaa, ik vind ook dat bij en BB internet moet, anders kan je net zo goed een nokia uit 2003 gaan kopen, lijkt mij.

Heb je prepaid? en blackberry?

als dat kan he
dat ping gedoe en bb’en met een prepaid pokkie
dan wil ik er zo een xD

bij een bb moet je eigk onbeperkt internet nemen, anders werktie heel slecht.
Heb t ervaren, haha

dat pingen kan alleen met blackberry abbo.

Maar kan ik ook ergens een sim-only-blackberry-abbo-onbeperkt-internet ding nemen?

Nou nee, sim only is prepaid en dat kan geloof ik niet.
Maar echt ga gewoon naar de belcompany of iets dergelijks en vraag het!

Ja, he. Dat is waar, MJ555. Thanks.

Ik denk dat je met het lijstje op het andere topic je moeder wel kan overtuigen voor internet op je BB.
BB zijn wel heel leuk, ik heb er namelijk (was al duidelijk) ook 1.

Ik wil een 8520 kopen, maar ik mag geen ander abbo van me moeder. Dus wou k ook bovenop mijn eigen abbo een internet abbo doen, dat kan dus niet :frowning_face:.

Nooo-noo, mijn moeder is niet over te halen. Als zij vindt dat zijlijk heeft is er her way or the highway. Maar ik zal het proberen. Heeft iemand een linkje, ofzo? Ik heb namelijk geen idee wel topic je bedoelt.

je kan toch ook gewoon een sim only abo nemen bij vodafone blox? dat kun je zelf samenstellen… of zit dat anders met een blackberry en internet? : )

Ik ook!

Maar, ik maar mijn aantekeningen op mn BB en die verstuur ik dan naar mn hotmail account. Ik hoef niet een laptop mee te zuilen, zit niet verscholen achter dat ding. Maar ik hoef ook nooit meer te schrijven

Als ik belangrijke e-mails krijg (school werk) kan ik gelijk reageren.

Omdat ik heel veel reis, kan ik mn trein en bus tijden altijd op zoeken.
en heb ik altijd de kans om girlscene te chekken als ik me verveel.

Msn is ook heel handig voor in de trein.

Ik zoek regelmatig iets op voor andere of voor me zelf op google.

Met nu.nl ben ik altijd up to date.

Als ik een toets heb, zet ik wat ik moet leren in mn BB. Dus niet meer onnodig printen.

Info altijd en overal.

Ik kan thema’s zo op mn blackberry zetten.

Ik schrijf veel op mn e-mail zoals gedichten, to list en verhalen. En die stuur ik dan naar mn account.

Ik heb inbegrepen onbeperkt internet.

En als ik een liedje niet heb op mn ipod, zoek ik het op op youtube.
Ik kijk films en series op youtube.

Ik kan nog ff doorgaan.