Black to blond

Hello (’:

Aangezien ik tóch nog graag wat meer info etc wil, zoek ik bij deze mensen die hun donkere, gekleurde haar [dus donkerbruin of zwart] gebleekt o.i.d hebben naar blond .

Reactie’s als ‘Is slecht voor je haar’ hoef ik niet, alleen verhalen, info en echt goede tips (’:

Toevoeging; Het gaat voor mij niet om m’n hele haar, alleen een half gedeelte ervan.

Maar jou haar is so mooi x3 (is blond en zou graag zwart willen ;p)
*oke hier heb je niks aan* :stuck_out_tongue:

-

Ik weet dat als je het een keer ontkleurt je alle kleuren oranje, geel en bruin in je haar hebt. Ik heb er toen lichtbruin overheen geverfd, maar ik weet niet of ze je 2 of 3 keer achter elkaar willen ontkleuren bij de kapper om het echt blond te maken

Ik ken iemand die heeft 4 uur bij de kapper gezeten om het te bleken ook van zwart naar blond, maar het werd heel geel en ik vond het er een beetje stro-achtig uit zien.

Hm ik weet het niet… Ik zou het in ieder geval bij een echt goede kapper laten doen en advies vragen bij die kapper!

zie dit maar als een upje!

een vriendin van me heeft t echt iets van 4x van donker naar heel licht gedaan en weer terug :’)
ze heeft nu ook gewoon weer mooi blond haar
maargoed, ik heb geen idee hoe ze het gedaan heeft :’) volgens mij echt 3x peroxide dr over heen gooien
je zal sowieso een tijdje met oranje achtig haar moeten lopen

1 goeie tip: zorg dat je een kapper hebt die weet wat hij doet.

ik had vorig jaar zwart haar (geverfd) en wou ook blond. Bij mij heeft dit 8 maanden geduurd voor ik mijn haar in de juiste kleur had.
Ik ben 5x naar de kapper moeten gaan om altijd lichter en lichter te ontkleuren. Als je het in 1 keer laat doen heb je sowieso geen mooi resultaat: droog, breekt af en ziet meestal geel/rossig en ziet er heel “cheap” en onnatuurlijk uit. dus best meerdere keren doen, om de 2 maanden zodat je haar telkens kan herstellen. je haar bij elke wasbeurt goed verzorgen met conditioner. En 2x per week een herstellend masker gebruiken. dan gaat je haar er mooi en gezond blijven uitzien :slightly_smiling_face:
Het is dus best wel mogelijk om van donker naar licht te gaan, het mijne is nu wit :slightly_smiling_face: maar ik ga men eigen haar wel trug wat donkerder laten verven omdat ik het weeral beu ben :stuck_out_tongue:

Zeker er mee naar de kapper gaan…

Ik ben van héél donker bruin naar heel licht blond gegaan,
en het is perfect. Alleen heb je een goede kapper nodig.
Die kleuring is zelfs in 1 keer gegaan, mijn haar is zelfs niet
stuk!

ik had blond haar, donkerbruin/zwart geverfd. tis nu aan het uitgroeien, tis heel lelijk.
Is het een goed idee om met uitwasbare haarverf de uitgroei bij te kleuren totdat t weg is, zodat het dan uiteindelijk weer blond is?