Black list: onbetrouwbare verkopers! #2

Helaas zijn er nog een aantal door haar opgelicht
Ook onder de naam pakjechips
Misschien kun je hier een melding doen
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml

Zou wel melding van doen

Heeft iemand ervaring met herfstgordijn?

Ze wordt een keer genoemd in t betrouwbare verkoperstopic
http://forum.girlscene.nl…ijn&data%5Bboolean%5D=AND

Ik vind het erg jammer om iemand te moeten noemen, maar ik heb ongeveer twee weken geleden bekend gemaakt aan xRoxieh dat ik zeer veel interesse had in een jurkje van haar, we hadden een prijs etc al besproken. Maar toen ik om haar gegevens vroeg, kreeg ik geen reactie meer. Inmiddels is het jurkje uit haar topic en is ze nog wel online geweest om onderandere een nieuw topic aan te maken.
Gelukkig heb ik dus niks over gemaakt, maar ik vind dit soort dingen wel vervelend.
Ik vind het begrijpelijk dat er iets tussen kan komen waardoor je het item niet meer kan verkopen, maar even een note sturen is niet te veel gevraagd dan toch?

Liefs.

Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen zomaar dingen overkopen van anderen op internet (zoals op dit forum).
Ik bedoel, er zullen echt wel betrouwbare mensen bij zitten, maar er zullen ook een hoop oplichters bij zitten, die je geld proberen te ‘‘jatten’’.
Je weet toch nooit zeker of diegene wel betrouwbaar is, dus ik vind dan ook wel dat je beter na moet denken voordat je zomaar geld gaat overmaken naar een of andere oplichter.

Daarvoor is het betrouwbare verkopers topic, waardoor je ziet of iemand betrouwbaar is. (:

Op elke verkoopsite zullen wel rotte appels zitten
Op Marktplaats en Speurders is het ook nooit compleet betrouwbaar, za t wel nooit worden ook

ik ga in mijn nieuwe topic daarom maar weer een lijst vermelden van alle meiden hier op GirlScene aan wie ik wat verkocht heb, als een soort referentie…

Als je verkoopt en mag ophalen :upside_down_face:
Kan je ook zien dat iemand betrouwbaar is

Ik wil graag weten of er iemand ervaring heeft met:

xManisje ( vroeger Inomiesa); Fato94 en channiej22 :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Let goed op als je wat koopt van xManisje.… ze zou vrijdag 24 augustus korte laarsjes verstuurd hebben met TNT, pakketnr. ofzo had ze echter niet… na veel vragen ( notes sturen) van mijn kant, krijg ik vandaag eindelijk het pakketje: van PostNL, verstuurd woensdag 29 augustus…

channiej22 is te vertrouwen heb er al mee geruild en een swap gedaan.

mag ik weten wat jullie geruild hebben? want ik heb vandaag, donderdag, nog steeds niet de uil- en de vogelkooi ketting binnen die ze maandag verstuurd zou hebben… ( geruild tegen een nieuwe grijze camee ring met strass en een witte ketting met unieke handmade witte hanger)

Heeft zij jouw spullen al wel binnen?
Of reageert ze nergens op?

^@ skipper1: we zouden het maandag allebei versturen, maar dat was mij niet gelukt, dinsdag wel, en haar dat ook genote, zelf is ze vrij vaag over wanneer zij het verstuurd heeft, maar ze zei gister niks ontvangen te hebben, en ik zou het vandaag moeten ontvangen. ( wat ik dus niet heb) vanavond reactie in mijn topic dat ze de spulletjes heeft ontvangen, maar op laatste note reageert ze niet.

en nog niks ontvangen van Channiej22 …

Krullevaar is onbetrouwbaar! Na 3 weken nog steeds geen ring binnen.

Tja, weet je… AngryChair staat als het goed is in het betrouwbare verkopers topic, maar ik heb 6 juni schoenen besteld bij haar en ze nog steeds niet ontvangen…

zou vorige week dinsdag iets als pakketpost versturen. Tot nu toe nog niets ontvangen en ook de traceercode niet gekregen terwijl ik die meerdere keren heb gevraagd. Ik denk dat we dus wel kunnen stellen dat ze zeer onbetrouwbaar is.

Heb de spullen ontvangen, maar heeft wel lang geduurd waarbij ik veel mailtjes heb moeten sturen.