Black guys

Hee ik ben een aziatisch meisje en ik vroeg me af of getinte/donkere jongens vallen op aziatische meisjes. Ik ben wel curvy, maar heb niet echt een grote kont of iets en ik hoor vaak van mensen, o.a. donkere jongens, dat die daar wel echt op vallen. Ik zie namelijk nooit echt een zwart/asian koppel rondlopen. Als iemand hier ervaring mee heeft of iets erover weet, alvast bedankt :grinning:

Newsflash: niet elke getinte/donkere jongen heeft dezelfde smaak.

Niet alle getinte/donkere jongens zijn hetzelfde. Je kan dus niet zeggen dat ‘donkere jongens op aziaten vallen’ of juist niet. Elke jongen valt op een ander soort meisje, niet alle jongens hebben zegmaar dezelfde smaak. Dr zullen vast wel donkere jongens zijn die oa op een grote kont vallen maar het is niet zo dat ze alleen naar het lichaam kijken toch? Dat is trouwens bij elke jongen zo, het is echt niet zo dat ze een relatie met iemand gaan nemen omdat een meisje een mooie kont heeft :’’) En dat jij nog nooit een asian en een donkere jongen samen hebt gezien betekent écht niet dat die koppels er niet zijn hoor :’’)

Hahaha sorry, ik probeerde het n beetje general te houden. Ik weet dat iedereen op andere dingen valt, maar ik voel me daar toch altijd n beetje onzeker in, hehe.

Ik heb al een paar keer zo’n koppel voorbij zien komen inclusief kind en al. Het is echt wel mogelijk hoor alleen iedereen heeft inderdaad een eigen smaak.

Ik denk dat je er wel gelijk in hebt dat donkere jongens over het algemeen vallen op meisjes met curves en een wat grotere kont.

Máár: misschien denken die donkere jongens ook wel dat aziatische meisjes over het algemeen niet vallen op donkere jongens. En dat is in jouw geval wél zo :slightly_smiling_face:

Dus er zijn heus wel genoeg donkere jongens voor wie een grote kont geen must is, en die jou vast heel aantrekkelijk vinden. Sowieso is een voorkeur niet per sé een voorwaarde voor iedereen.

Iedereen valt op iets anders… Iemand op dit forum zou op een jongen kunnen vallen met een bril, terwijl ik dat echt niks vind, smaken verschillen lol

Ja, inderdaad je kan niet echt generaliseren. Het is moeilijk te zeggen. Elk individu heeft inderdaad een andere smaak!

Innerlijk is bij een relatie toch het belangrijkst, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken of een jongen op je uiterlijk zal vallen. Uiterlijk speelt natuurlijk wel een kleine rol in eerste instantie, maar geloof me als een jongen je leuk vindt geeft hij er echt niks om of je wel of geen curves hebt. Jij houdt waarschijnlijk ook van jongens met een wasbordje, maar is dat een must voor je boyfriend? Waarschijnlijk niet :wink: